čtvrtek 15. listopadu 2012

Ke zkouškám či na zimu

 Poslední dobou jsem tak trochu dost shopaholic :D Většinou jsem vždycky nakupovala pro jiné, aby byli rádi a já tím pádem taky, ale poslední rok investuju více do módy....
Nejprve to bylo do mého stylu "ležérní punk" no a nyní se snažím najít se. Nenosím věci, které jsou všechny z jednoho stylu, záleží mi totiž na náladě, ale poslední dobou mě nadchly "muffínkové" sukně do pasu s velkýma spodničkama, dětské boty a halenky, které budí elegantní dojem a k tomu jakékoliv doplňky. Nejčastěji objevující se barvou je u mě černá, ale v různých kombinací - s pastelovými barvami, bílou, červenou atd., navíc se snaží, aby nepřevládala jen dolazovala.

Ale...udělala jsem menší výjimku :D Za to jsem vážně nemohla :D. Ta halenka mne upoutala na první pohled nejen tím, že je krajková (s podšívkou), ale i svým bryndáčkem :))




halenka NEXT

No řekněte sami, téhle prostě oddolat nešlo ! Je moc pohodlná, slušivá, bryndáček není uplně bílý, ale spíše mírně krémový s třásničkama, které halenku lemují i zespod (na fotce to je špatně  vidět). Už se těším, až si ji budu moct obléknout spolu s nějakou kruhovou sukní nebo v ní možná okouzlit na zkoušce pana profesora :D

A další věcí, která mi přibyla před pár týdny do šatníku (nebo doplňkovníku?? :D) jsou tyto nádherné ručně pletené návleky na ruce.
Návleky na ruce s mašlí

Originální kousek zhotoven na zakázku + na prosbu zhotovené otvory na palce (bohužel né na fotce). Nemohu si pomoct a jsem z nich nadšená. Uvažuji o koupi černých rukaviček, které bych si do nich dávala v nekrutějších mrazech. Také jsem se neodvládla a koupila si bílou čepicí s bambulí, kterou asi odpářu a našiju místo ní  na bok černou mašličku, ať ladím :)) Slečna, která mi je upletla má i stejné návleky na nohy....je to velké pokušení ! :D Ale s tím se spojuje i koupě bot ....chudák moje žabička pokladnička :D

Žádné komentáře:

Okomentovat