sobota 15. prosince 2012

Budíčeeeeeek

tak přesně jeden malinkej budíček ke mně včera dorazil.... Moje mladší sestra (o 7 let) mi včera z Vídně přivezla malý budík. Na to jak je malej nějak hlasitě tiká, ještěže jsem měla tak velký spánkový deficit za zkoušek, že jsem ho ignorovala...jsem zvědavá jak moc se mi to bude dařit dneska večer.


Tak to je on...pardon za špatnou kvalitu, ale jak jsem se zmínila, foťáček mi už nějaký čas stávkuje, a tak musím fotit foťákem ve Founu při špatném nasvětlení. Každopádně o budík by ani tak nešlo jako o to, že když je ségra doma má mi, kdo půjčit USB k mobilu. (Máme podobný, ale ji přidali k němu USB a mně NE !! grrrr). Tím pádem sem mohu dát pár foteček....



Tákže mi konečně došly látky na sukně. Nejen, že jsou úžasné a byly doručeny prakticky do dvou dnů, ale taky nádherně vonííííííí ...ach ^^


Akorát si tedy ještě nejsem jistá, zda nakonec tu květinovanou až bude hotová neprodám. Nevím zda se mi podaří s ní sladit outfit, ale je úžasná :) No a u černé a bílé zatím nevím, jaký zvolím motiv (hand-made stencil). Zatím vybírám mezi Cameo a Piano...

Každopádně ke Cameo by se mi hodila má Bílá paní (z předchozího článku), ke které jsem včera zakoupila ozdobné lůžko a dala ji konečnou podobu. (Na fotkách je spolu s červenou krabičkou, ve které jsem ji dostala.)





Áaaa nakonec po tom všem jsem si ještě krom lůžka koupila pár komponentů a základů na prstýnky, skřipečky atd., abych měla co nosit např. ke květinovým sukním, vše od Stoklasy :) Navíc mi přišel květinový věneček od Reiko, tak se moc těším až ho budu moct na jaře vyvenčit :)


Modelka: Žabina

Tak a to je snad pro dnešek vše :D a Huráááááá na seminárku o Švédský parlamentních volbách 2010..






Žádné komentáře:

Okomentovat