středa 12. prosince 2012

Čokoláda a m(y)sli

Už kdysi jsem objevila stránky přes které, si mohou lidé objednat své vlastní čokolády nebo müsli ....Je fakt, že například tabulka čokolády stojí přes 130 Kč a 700 kg müsli obdobně, ale poslední dobou si říkám, že bych to i zkusila....Nejdříve pro sebe a pak třeba jako dárek.

V momentální době se veškeré vytváření a objednávání věci, které nemá nikdo jiný stává hitem, a tak se z jedné stránky stalo stránek více...

Vlastní čokoládu si lze navrhnout na...:
http://www.my-choco.cz/vytvor-si-svou-cokoladu

http://www.cokovice.cz/vyber-cokolady

http://www.chocoloco.cz/eshop

Pro Slovenské občany:

http://www.vasacokolada.sk/

Uvažovala jsem, na které z těchto stránek by to asi vyšlo nejlevněji, protože kvalitu vytvořené čokolády slibují prodejci vyšší než naleznete v obchodě - rozhoduje zde cena. A to i čokolády i za doručení (v případě převodu na účet). :)

Ráda bych si např. koupila:
1 tabulku (100 g) hořké čokolády s chilli, gumovými medvídky a pekanovými ořechy v co nejobyčejnějším obalu
( ano, zvláštní kombinace, ale chtěla jsem něco, co nabízejí všechny obchody :D)



1) U My Choco stojí klasická 100 g čokoláda 129 Kč, po přidání surovin se cena vyšplhá na 160 Kč. Osobní odběr je možný v Praze a je zpoplatněn 20 Kč. Jinak je čokoláda zasílaná jako balík České pošty, který stojí 70 Kč. Pokud bydlíte mimo Prahu výjde Vás tato čokoláda na 230 Kč.
---> Krom obyčejné čokolády nabízí tato firma i jedlý papír s nápisem nebo fotkou na čokoládu, což je vhodné, když chcete někoho obdarovat.

2) Čokovice nabízí belgickou čokoládu za úctyhodných 179 Kč s tím, že váží 130 g - po přidání surovin stojí 189 Kč. Poštovné si lze vybrat - obyčejný balík 52 Kč, doručení do druhého dne 82 Kč nebo osobní odběr v Brně. Takže za čokoládu mimo Brno zaplatíme 241 Kč nebo 271 Kč.
---> Musím ale uznat, že narozdíl od ostatních tato firma nabízí v surovinách i KVĚTINY - zajímavé.

3) Chocoloco má čokoládu za 99 Kč a dohromady s dalšími surovinami (kterých nabízí opravdu neobvykle velké množství) stojí dle zadání 119 Kč, ale přepravné stojí dalších 99 Kč, pokud bydlíte jinde než v Praze, kde je možný osobní odběr --> dohromady tedy 218 Kč za 1 tabulku čokolády

Po shrnutí všeho možného i nemožného jsem se rozhodla, že si čokoládu asi udělám sama doma a výjde mě levněji :D




Pomalu jsem se radovala, že na namixování vlastního müsli tolik stránek není, protože jsem znala jen mixit.cz, ale zjistila jsem, že i on má již konkurenci.

Takže vlastní müsli si můžete vytvořit na ... :

http://www.muslimix.cz/

http://www.mixit.cz/namixuj_si.php

http://www.muslimanie.cz/namichejte-si/

Pro porovnání jsem zvolila jednoduché müsli, které se skládá z:
ovesných vloček, cornflaků, sušeného banánu a datlí, slunečnicových semínek, mandlí a hořké čokolády
....opět započtu i poštovné :)

1)  U Muslimixu stojí základ tvořený ovesnými vločkami 49 Kč. U surovin mi chybí datle, které jsem nahradila fíky a také chyběla hořká čokoláda, kterou jsem nahradila Čoko koulemi. Dohromady tedy müsli stojí 97 Kč s tím, že netuším kolik váží. Osobní odběr je možný v Olomouci. Zaslání Doporučené zásilky stojí 54 Kč, tzn. že za neurčitý počet gramů zaplatíme 151 Kč.

 2) Základ stojí 59 Kč, po přidání surovin stojí naše müsli 122 Kč. Poštovné u České pošty i PPL činí 49 Kč. Tedy müsli vychází na 171 Kč za 700 g. Nutno však podotknou spoustu míst v ČR určených k osobnímu odběru, což je nejen pro mě,ale i ostatní ze zapadlých vesniček, velké PLUS.
Mixit kromě namíchání müsli nabízí i namíchání své kombinace sušeného ovoce či kaší :) A navíc je dodáváno v luxusním balení :)



3) Základ z ovesných vloček stojí 69 Kč, s přidáním surovin se cena navyšuje na 150 Kč za 750 g müsli. Může být doručeno buď Kurýrem za 59 Kč, Českou poštou jako Cenný balík rovněž za 59 Kč nebo jako Balík do ruky za 79 Kč. Müsli nás tedy bude celkem stát 209 nebo 229 Kč, pokud si ho tedy osobně nevyzvedneme v Kosmonosech (což tedy, přiznám barvu, vůbec nevím, kde je :D)


Jak se tak na to dívám, mixit.cz je pro mě prostě nejlákavější volbou, už se moc těším až si ho vyzvednu :)


1 komentář:

  1. Zdravím Vás, Křehká Figurko.
    Jsem provozovatel internetového konfigurátoru my-choco.cz a rád bych Vám zaslal jednu čokoládu zcela zdarma na vyzkoušení - a uvidíte, zda zakoupená v obchodě se rovná té, co můžete mít od nás :-) Zašlete mi e-mailem svou adresu a dostanete slevový kód, díky kterému si můžete jednu čokoládu vytvořit... Krásný den, V.Š.

    OdpovědětVymazat