neděle 23. prosince 2012

Dej a bude ti dáno :P

Aneb když se dohodnete s hromadou lidí, že si dáte dárky, tak jak to asi může dopadnout?

Takže dárkování č. 1 - Panda

Co dát klukovi, kterej si sám sobě nechává říkat Panda a ačkoliv jsou pandy tak lenivé, že se nerozmnožují, je na ně pyšný :D Vyřešila jsem to ručně malovaným povlakem na polštář ze 100% přírodní bavlny :) s nápisem z jedné známé reklamy na sýr :D ( https://www.youtube.com/watch?v=XYz3sl0LEA4)
A dostala jsem od něj skvělou plyšovou veverku (nejspíše pojmenovanou Veverka), protože jsem veverka :D




Dárkování č. 2 - můj Drahý
Teď to vezmeme z opačného konce. Vedle veverky na fotce je i Lištička (která je vlastně lišák), kterou jsem od něj dostala spolu s pouzdrem Star Wars (s Darth Vaderem a Stormtrooperama, které mi má drahá Temná polovička závidí) a řetízkem s malýma poutama :)
Naopak já mu darovala tričko s nápisem "My girlfriend can't wrestle, but you should see her box..", sněžítko (jehož návod jsem ZDE již dávala) a ještě moc pěknou nášivku Rainbow Dashe, kterou pro mne na objednávku vyrobila jedna slečna z votocvohoz.cz, která tam vystupuje pod nickem Esterdiy :)



Dárkování č. 3 - Vánoční otaku sraz
Proběhl včera (tj 22.12.2012). Poprvé jsem něco pořádala já, i když se za otaku nepovažuji ;), ale chtěla jsem vidět zase přátelé. Díkybohu přišlo jich méně než se "zúčastňovalo" skrz facebook. Vymyslela jsem takovou pěknou alternativu dárkování. Každý, kdo přinesl malý dáreček pro někoho, si vytáhl číslo, podle kterého jsme se po hodině seřadili vedle sebe a směrem doleva si předali malý dáreček (většinou šlo o Kindervajíčko). Dala jsem Vánoční punčochu od Sparky a byla mi darována duhová guma na gumování (což se hodí vzhledem k tomu jak se rychle doma ztrácejí :D)



Dárkování č. 4 - Sraz stařenek
Proběhl rovněž včera, ale až později večer. Sešla jsem se s kamarádkama, s tím že jsme každá něco dostala od těch zbylých.
Své drahé Temné polovičce jsem darovala okurek, který má více než jedno využití :D (začala jíst zdravě), dále Jane dostala kominíčka na zavěšení pro štěstí z keramiky (chce si ho pověsit na stromeček ^^) a Lady Di plechovky Radegasta (co jiného ji taky koupit??). Ano zní to divně, ale já doufám, že všechny byly spokojené :) Co taky koupit do 25 Kč, které byly ustanoveny? :D
Jinak jsem dostala ovoce (kaki, liči), protože mám nasazenou dietu, dále kindervajíčko (protože Lady Di nevěděla, že mám dietu :D) ale hračka je fajn :) a od Jane naušnice :)



Dárkování č. 5 - Vánoční víla
Zúčastnila jsem se letos poprvé "lolitovské" Vánoční víly. Zatím mi tedy nic nepřišlo, ačkoliv je zítra Štědrý den, ale již jsem stihla svůj dáreček poslat. Docela se bojím jestli jsem toho neposlala málo a jestli nevadí, že je to handmade atd. ale snad bude aspoň trochu pozitivní feedback. No a co jsem poslala a pro koho?

Mělo to být pro lolitu nosící classic/gothic, takže jsem si nebyl jistá na kterou strnu se upnu. Díkybohu jsem ji mohla aspoň trochu okouknout na facebooku (máme jednoho kamaráda společného). Takže jsem zvolila černobílou kombinaci + jednu růžovoučkou věc.

Tedy květinovou brož, chocker s medajlonkem a prstýnek s kytičkou. :)

4 komentáře:

  1. Moc pěkné dárky! Panda je boží :D

    OdpovědětVymazat
  2. Budu se opakovat a řeknu, že ta panda je fakt pecka :D a tak reklama, tu když jsem viděla poprvé, brečela jsem smíchy ...
    Mrkni třeba i na mé tvoření :) http://seethrucloset.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě kouknu ;) ...a jinak přibyde tady kolem 13. 2. další věc s Pandou :)

      Vymazat