sobota 1. prosince 2012

Odměna pro sebe

Včera jsem po praxi jela konečně do Ikey s myšlenkou koupit si látku s notama, jenže .....ouha noty měly tam 15 cm a já chtěla látku spíše s notičkama, málem jsem zešílela z toho, že nebudu mít žádný vysněný dárek pod stromečkem, ale pak jsem v Gateu objevila uplně úžasnou košili. Prvně v životě jsem i podnikla telefonát kamarádce, protože jsem nevěděla jakou barvu si vybrat :D. Vybírala jsem mezi bílou a červenou, ale nakonec zvolila klasiku :)


Nelituji a už si na ní představuju černou kravatu, nebo fiži a pasovou sukýnku :))
Takže tuto krásku dostanu od babičky pod stromeček, a od sebe dostanu něco, po čem jsem již dlouho toužila a konečně cítím, že i na veřejnosti prosazuju více své "já". Mou vyvolenou se stala černá bučinka z H&M. Poslední, která šla v mé velikosti v okolí sehnat( nj mám prostě velkou hlavu, ale díkybohu né prázdnou - spíše naopak)


Ještě jsem stihla nakoupit pár drobností, abych vyladila vánoční dárky pro ostatní..(musím mít prostě všechno do detailů vypracované :D) A poté jsem se uchýlila domů, kde na mě čekaly 2 balíčky z VV.
V jednom byly botky, které jsem už dlouho sháněla (s kulatou špičkou). Jsou pěkné, neochozené za směšnou cenu.


A také jedna halenka s madeirou.Bohužel v ní plavu, tak uvidíme, jestli to půjde vyřešit nebo poputuje dál.

Tak a teď bych měla pomalu začít šetřit, ať si už konečně koupím látku na mnou navrhované sukně :). Je výhodou mít mamku vystudovanou švadlenu :).

PS: Málem bych zapomněla, zjistila jsem, kde koupit nejlepší bavlněné punčocháče za dobrou cenu (i nadkolenky a podkolenky) - je to v obchodu TEZENIS (najdete ho v Ostravě - shopping parku, Praze, Brně a Ústí nad Labem :)) - jde o itaskou značku a když hledáme mírně krémový odstín tak ho tam mají né jako v CALZEDONII ty bílé punčochy s krémovýma flekama !

1 komentář:

  1. Ta poslední košile je úžasná. Taky se mi moc líbila, ale bylo mi jasný, že by mi byla velká...

    OdpovědětVymazat