sobota 8. prosince 2012

Prosinec - to znamená předtermíny ...

Achjo, neskutečně se těším na Vánoce (zejména na výrazy ostatních po tom, co jim předám své dárky :D), ale je zde jedna malá chybička...vlastně tři. Jmenuji se Zkouška z Teorie VES, Polštiny a Komunikace. Ta první mě čeká už v úterý. Říkám si, že nějaké základy už mám (z maturity), tak bych to snad nemusela s tím učením moc přehánět, ale jak tak na to koukám, stále jsou věci, které bych si měla napsat velkým a červeným....

ANO !!!

Snad tedy udělám aspoň 2, abych měla o něco více splněné své měsíční předsevzetí ZDE
...zatím jsem se tedy dokopala jen k tomu, že jsem bod 5,7,12, tak snad to tedy stihnu. Každopádně mám pocit, že celý den místo zkoušek myslím víc na něco jiného. Zase mě políbila múza (nebo múzák?) a já se nemohu hnout od nápadů, jak obzvláštnit obyčejné kusy jednobarevných látek, tedy vytvářím si jednorázové potisky (miluju, kreslení na oděvy !! a také na boty :)), rovněž se nemohu hnout od naušnic, které mi slíbila kamarádka
    
a také od těch, které si musím vyrobit !!! (nejde to jinak, nemohu tomu nápadu odolat)

 
Zlatonkyyyyy !!!

.......tak a tedy příště (asi až po zkoušce z Teorie VES a až seženu dostatečné množství glycerinu) sem dám článek o výrobě mého prvního sněžítka, asi to nebude nic moc, ale všechno je jednou poprvé...
.......a taky až bude čas se pochlubím s mým dárkem pro Pandu..
.......a snad i se sukní :)


 

Žádné komentáře:

Okomentovat