neděle 23. prosince 2012

Radši si vyrob než kup

V obchodě Claire's, který najdete ve skoro každém velkém nákupaku, je hodně a hodně vymožeností....ale! Ty ceny jsou sem tam nehorázné. Od předražených naušnic, nalopovacích rtěnkách, stínech na oči, doplňků pro všechny možné i nemožné roční období, svátky a příležitosti.

Ano je to moc krásné a už jsem párkrát byla nalomená si něco koupit, protože některé věci prostě jinde neseženete nebo si jen tak nevyrobíte, ale po další návštěvě jsem zase ráda, že jsem si tam ještě nic nekoupila.

Měla jsem v úmyslu si zakoupit již přišité umělé květiny na čelence ale ty větší stály přes 320 Kč a ty menší 269 Kč. A přitom na nich není nic víc kvalitního než na jiných kytkách z květinářství, přišitých na filcu a gumě.

Pár svých umělých květin mám již nakoupených, chce to koupit jen tu gumu (cca 30 kč) a filc (11 kč) a mám za těch 60 Kč ty čelenky 3. Achjo...proč je ten svět tak předražený

Žádné komentáře:

Okomentovat