čtvrtek 20. prosince 2012

Už se jenom 4x vyspíš...

...tak takhle to říkala maminka před každým výletem, každou dovolenou, narozeninama a hlavně ! Vánocema.... Jako každé malé hyperaktivní dítko jsem vždycky chtěla vědět "jak dlouho ještě budu čekat?" A maminka poslušně odpočítávala každý den :)

Takže už se jen 4x vyspíme a jsou tady Vánoce. Mnozí ještě nemají dárky, ale ti kteří mají, tak třeba už balí jako já. Dnes jsem v DM drogerii objevila úplně úžasný balící papír 5 m za 25 Kč :)

A nejraději bych do něj nic nezabalila a křečkovala si ho pro sebe. Je tak pěkný už jen na pohled :) Nakonec jsem se však přemohla a zabalila jsem do něj dárky i pro rodiče, sestru i mého Drahého :) a ještě zbylo ! na další rok :)

Na Vánocích nic extra jinak už teď nevidím, naši mi dají peníze ať si něco koupím a skoro žádné překvapení se pak nechystá, navíc tento rok končím s cukrovím apod. ....Tak uvidíme jak se to vyvine...Každopádně hodlám neporušit tradici HODIT A CVAKNOUT nebo CVAKNOUT A HODIT ...aneb 3 km do kopce za mou kamarádkou pěšky :) Snad napadne sníh, minulý rok ho moc nebylo a prožijeme pěkné štědrodení dopoledne :)



Žádné komentáře:

Okomentovat