úterý 1. ledna 2013

Rekapitulace prosince

Na prosinec jsem si stanovila několik cílů, které jsem chtěla dodržet, avšak né všechny ...bohužel dodrženy byly.
1) koupit aspoň 3 látky na vysněné 3 sukně (šití nechám na leden :D)
2) vyzkoušet recept na Dango
3) upéct perníky
4) zabalit dárky 5) dokoupit jeden spéšl dárek pro mého Malého Prince
6) sepsat seminárky
7) vydržet vytrhávání nervů z 6 vpravo dole :'(
8) moc se nepřejídat a začít cvičit
9) udělat co nejvíce zápočtů
10) udělat aspoň 2 zkoušky
11) upéct Pečený čaj jako dárek pro prarodiče
12) vybílit Ikeu :D
13) užít si Vánoce, protože ty loňské nestály ani za starou Bellu
14) hodit a cvaknout nebo cvaknout a hodit?! (tajný kód, znají jen zasvěcení :D)
15) co nejvíce si užít sněhu
16) přežít Silvestr (neumřít nudou a nezabít Malého Prince)
17) přežít konec světa :D:D

Tak to není zas tak špatné XD ...čekala jsem horší. Jelikož jsem si včera koupila carob tak dango knedlíčky budou v pátek a perníčky až se dohodnem s mým Malým princem, chceme totiž spolu  upéct perníkovou chaloupku, ale jsem zvědavá, kdo ji bude jíst, protože jak jsem zmínila výše ... "jím zdravě".

Žádné komentáře:

Okomentovat