čtvrtek 10. ledna 2013

Vánoce jsou, když dárky dostanete i v lednu

Tak nějak tuším zněl slogan, který jsem více než měsíc vídávala ve vlaku. Na vysokou tedy jezdím vlakem a teď už skoro pořád regionovou, protože krom té nám z toho malého města jede pak už jen ten malý červený motoráček.

Sedím vždycky v prostoru "nad záchodem", který je mnohem větší a když si ho pro sebe zaberu už v 1. stanici, tak mě nikdo neruší a já si můžu i natáhnout nohy, né-li se natáhnout celá. No a tam právě většinou bývají takové reklamy.

Tato reklama je od IKEY a slibovala dovezení zboží nad určitou cenu do 50 km kolem obchoďáku. Né že bych toho někdy využila, ale ten slogan mi zněl v hlavě celé Vánoce :D Uvažuji, že má něco do sebe....a mnohem víc jsem o tom uvažovala i včera, kdy mi má spolužačka, můj Kocour, předala vánoční dárek.

Před Vánocemi, kdy jsme se viděly naposled a očuchávaly jsme v drogérii šampony, sprcháče etc., mi oznámila, že tento rok opět si nic nebudeme kupovat, i když já už měla pro ni něco objednané. No a nakonec mi i přesto něco koupila, ale můj dárek pro ni stále nedošel...sem to ale ostuda :D:D

Každopádně mě strašně potěšila, protože mi koupila právě jeden ze sprcháčů, které jsme očuchávaly v té drogérii :D a k tomu ladící houbičku.

Nejlepší je nápis na tom sprcháči: "NEPOLYKEJTE", jenže on tak nádherně voní, že bych ho snědla XD.

Krom toho jsem ještě včera dostala od maminky starší svetr, který je tak trochu i na mě oversized, ale moc se mi líbí. Není úplně bílý (1) ani krémový (2), spíše něco k bílé, takže bych to zařadila jako 1,2 v mém stínování :D. Je starý jako moje sestra (13 let), ale nenošený.



1 komentář:

  1. :D Věřím, že by se našel někdo, kdo by to zkusil sníst :D Té vůni se vážně dá jen těžko odolat :D

    OdpovědětVymazat