pondělí 28. ledna 2013

Vostuda

...vím, že tam nemá být to V a pravda vždycky jsem nesnášela komolení spisovné češtiny. Každopádně na vysoké už češtinu (bohužel) nemám a díky velké komunikaci hlavně přes internet začíná upadat gramatika bývalé grammar-nazi. :-/ Říkám si, že čeština jde vždycky obnovit už jen proto, že jsem knihomolka (to je novinka, co? :D)...narozdíl od jiných věcí.

Dnes jsem již po čtvrté nevykonala zkoušku z Politologie...to vážně nešlo :( Mám všechny zkoušky co se politiky týče, systémů atd., ale to obecné jsem neudělala. Mám potřebu aplikovat teorie a tohle není o aplikaci, pouze o "našrocení" pojmů, ze kterých má většina studentů vážně špatné dojmy.

Mám zvláštní pocit a už uvažuju, co udělám jestli mě i po "děkanském termínu" vyhodí ze školy. :( Na nohou mě drží mí kamarádi, slibovaná oslava (ať už rozlučková či ne) a taky  Bill Gates.

(Nj, tohle je nejhorší článek na blogu a snad poslední....ale nemohla jsem si pomoct :-/)

2 komentáře:

  1. Budu ti držet palce. Některý zkoušky jsou prostě strašný. Každopádně vyhazov ze školy není to nejhorší na světě. Navíc to člověk může na vysoké zkusit znovu, i když by platil za prodlužování, což je na prd...

    OdpovědětVymazat
  2. Hele brouku, výsledky ještě nejsou, tak nestresuj :D A nezapomeň, že v tom nejsi sama...jsi na tom dokonce líp, než my ostatní. Já nemám ani ájinu ani politické systémy :-/ ZPV dá na děkanský každý, takže tím se netrap...

    OdpovědětVymazat