čtvrtek 10. ledna 2013

Všichni milují moustache, já Hercula

Nevím, kde se vzala móda "moustache", ale zajímalo by mě, co na tom KNÍRKU, začli (skoro) všichni vidět. A to ho, prosím, nenosí ani na obličeji, každopádně je všude jinde - na tričkách, nehtech, špercích, ponožkách, dalších kusech oblečení, na plackách...viděla jsem s ním hrnky, talíře, hodiny, mnoho dalších bytových doplňku a já se ptám PROČ? ...proč jsou všichni pohlcení způsobem zastřihnutého knírku, který tady byl ještě dříve než se narodili.

Možná souvisí tento trend s akcí Movember (moustache + november), kdy si pánové v listopadu neholí své fousky a knírky, aby tak podpořili projekt společnosti Movember (která působí v mnoha státech včetně toho našeho), která shání finance sloužíci ke zdraví mužů a boj proti nemocím spojených s muži.

Jen mě tak napadá, zda si tento fakt uvědomuje většina dívek, které chtějí být naprosto IN a COOL, protože to nosí ostatní a je to docela pěkné. Proč na nošení knírku nepřišly nějak jinak? Pokud se nevěnují škole atd. tak chápu, že asi nepostřehli, kdo v které době měl jaký knír, ale aspoň v televizi mohly zahlédnout Hercula !!!

Tedy Hercula (čti erkíla) Poirota (čti puaró). A kdože to vůbec je? Vymyslela ho královna detektivek Agatha Christie, ano jedná se o postavu detektiva z jejích knih. I on má stejně jako Sherlock svého Watsona, ale jeho příběhy se odehrávají v jiném prostředí. Jsou ale stejně jedinečné, mnohdy velmi promyšlené (jako např. Deset malých černoušků). Mě osobně dostává už jen svou "šedou kůrou mozkovou" a pletením cizích slovíček do hovoru. Většinou oslovuje svého pobočníka "mon amie" tedy, můj příteli.
Nejznámější herec a také nejlepší, který jej představuje se jmenuje David Suchet (hrál i např. ve zfilmované Zaslané poště od Terryho Pratchetta.)

Mnohem více se mi líbí tohle......

 než tohle.......




Žádné komentáře:

Okomentovat