středa 2. ledna 2013

Vstříc novým zítřkům

Tak a je za námi rok 2012. Rok, který měl být pro nás konečný....ale já tomu dávám rok, maximálně dva :D.
Ač nejsem posledních pár let nijak velké optimistka, musím uznat, že rok 2012 byl pro mě "znovunarozením", za což mohu poděkovat svým přátelům, rodině, kamarádům, lidem, které jsem poznala, zážitkům, kterých jsem se s nimi mohla účastnit atd. "Znovunarozením" myslím přechod z melancholika na částečného flegmatika. Již skoro žádné deprese, ale spousta smíření a nových náhledů na dějiště věcí.

Již uplynulý rok byl v mnoha ohledech velmi úspěšný a doufám, že se to v roce 2013 nezmění. Neřekla bych, že na tento rok mám nějak moc plánů. Tím hlavním je asi zůstat na škole. Dál se věnovat svým koníčkům a umění, svým přátelům, mému Malému princi, tomuto blogu a sem tam být sobecká :D. Doladit sebe, své vlastnosti, můj "styl". Nesnažit se být až moc dokonalou pro druhé, ale hlavně pro sebe. Udržovat dobré vztahy s okolím a být SPONTÁNNÍ ....to mi vážně poslední dobou chybí :) Stává se ze mě konzervativní, uťáplá holka s nechutí k větším zábavám, kontrolována světem i sebou...a to se musí změnit :)

Tak tedy ....přeji Vám všem šťastný nový rok plný úspěchů :) A děkuji všem, kteří ztratí chvíli a "přečtou si mě".
Křehká Figurka





Žádné komentáře:

Okomentovat