čtvrtek 28. února 2013

Hnědá je dobrá se solí

Každý člověk má nějakou svou oblíbenou barvu. Přiznávám ...má není hnědá ale červená :D Někde jsem četla, že hnědá pochází z oranžové a logicky tedy, když oranžová vychází z červené, tak i hnědá. Narozdíl od červené (vášnivé) však působí hnědá stabilním klidným dojmem.

Určitě znáte ten pocit, kdy se každý den probouzíte jinak a máte náladu se i jinak chovat či oblékat oproti předchozímu dnu. Některé extrémy jsou jeden den moc sladké a další moc temné....já jsem jeden den hastroš a druhý elegantní atd. Hlavní je nutnost cítit se dobře, a proto tu je další SHOPPING POST xD.

Začneme tedy dlouho vytouženou hnědou halenkou, kterou mi obstarala Sariel za lidovou cenu....a já ji konečně mááááám wuhuuuuu !! (následuje ilustrační obrázek ukraden S.)
Následuje "muffin" sukně od Yenayi :)), kterou vlastnoručně šila (krapet to jde poznat) a mě se líbí. Dnes mi dorazila spolu s 2 mašličkami a srdíčkovou broží :)



A nakonec...proč hnědá se solí? Vyhrála jsem svou 1. giveaway na blogu, který patří jedné skvělé vášnivé kuchařce. Výhrou byla Citronová sůl s chilli :)))



3 komentáře:

  1. K výhře moc gratuluju :-) Já taky jednou vyhrála... balzám na rty s příchutí sugar cookie, takže jsem byla nadšená :D
    A ta sukně je krásná, hned bych po ní skočila, ale byla mi velká :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A chutnal fakt jako sugar cookie??
      Nj....co jsem tak postřehla, tak jsi asi hodně hubeňounká..každopádně jestli ještě krapet shodím, tak v ní budu taky plavat :D

      Vymazat
  2. Také gratuluji k velmi zajímavé výhře. A vskutku musím uznat,že ty halenky od Terezky byl úžasný kauf :)

    OdpovědětVymazat