čtvrtek 14. února 2013

Lady Cameo

Tak a je tady další hand-made post :) Konečně je i 2. sukně došitá, na níž je ten můj printík, a já se neskutečně těším až ji budu moct vyvenčit ve společnosti.


Ano, vím ...jde o stejný střih jako u předchozí, takže mě nejspíš nějaká loli ukamenuje, jak se o to pokoušely už na Zpovědnici u někoho jiného...., ale mně se tyto jednoduché střihy spolu s né mo výrazným potiskem líbí :) Každopádně jsem se posunula na další level :D, kdy přibyla krajka a pas se změnil na pevný :))

K sukni mám ještě ušité 2."patrové" fiži s (stejnou) krajkou. (nevěděla jsem jak ho dobře nafotit, takže je na mně s absolutně nepadnoucím svetříkem, který si prosím odmyslete :D)



Vypadá to, že venčení bude zítra na narozeninové oslavě v Hobitím stylu. Konečně budu mít nerdí fotku - Lolita mezi hobity ^^. Akorát nevím jaký doplněk na hlavinku. Jestli růžičky, mašličku či ještě "zpatlat" klobouček.


PS. Někdy v příštím týdnu pak bude zveřejněn další Shopping post, který tu už dlouho nebyl.

2 komentáře:

  1. Nevím, jak bude sukně vypadat nošená, ale takhle vypadá skvěle. Moc se mi tyhle cameo sukně líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to je super,taky delam sve sukne:)
    zúčastni se giveaway u mě na blogu:))

    OdpovědětVymazat