čtvrtek 14. února 2013

Nejen Panda stajl

Tak jo je to tady...dneska je Valentýn. Což pro mě tedy není svátek lásky, ale dobrý důvod někoho obdarovat! Třeba mého kamaráda (jihomoravsku) Pandu, kterému jsem na Valentýna poštou naježila další kus látky jak jinak než s pandou :D Na Vánoce to byl polštářek (fotka je ve vánočním článku) a nyní to bylo tričko mnou ručně malované. To čuně si ho stihlo před vyfocením, jak mu sluší, ušpinit od guláše, a tak musí stačit nízkomegapixelová fotka ode mě.

(u obličeje červenající se pandy je ještě srdíčko "Love pandas", které nejde moc dobře vidět :( )

Pro mého Drahého jsem naplnila krabici vším možným od sladkého přes pěkné až po užitečné.

A pro kamarádku, která měla včera narozeniny, mám naušničky v její oblíbené barvě (zelené).


Žádné komentáře:

Okomentovat