středa 20. února 2013

Štěstí v neštěstí

Začnu neštěstím.... a tím je jak jinak než škola xD. První týden, třetí den....hromada seminárek, ale jen 1 téma, které je průser. Prosím o vyplnění dotazníku k jedné ze seminárek ZDE .

11.3. ve 14:00 píšu test ze ZPV v mimořádném (děkanském) termínu - DRŽTE mi PALCE! Ráda bych prošla a dostudovala.

Vždycky začátkem semestru si uvědomuji, jak moc mám svou třídu (o cca 27 lidech) ráda, tedy až na 1 osobu. Je hrozně fajn mít třídu na vysoké a né pouze hodně skupinek....od čehož se tedy dostáváme ke štěstí.

Dalším "štěstím" je pak ten fakt, že mi přišla další látečka na sukni.
Řekla bych, že na nějaký čas je to poslední kytičkovaná. A na to navazuje další malé štěstí, kdy jsem objevila paní/slečnu, která tiskne autorské panely látek, což bych využila k dalšímu tvoření se sukněmi. A5ka stojí sice 99 Kč a tím se výrazně sukně prodraží, ale nemohu si pomoct a kreativita pracuje na plné obrátky.

Nejen kreativita, ale i veškerá má aktivita se snad už probudila ze zimního spánku a je na čase plnými doušky hltat to, co tvoří můj život.



Někdy příště čekejte recenzi na skvělou knihu, kterou právě dočítám ;)

7 komentářů:

  1. Látka vypadá skvěle a budu ti držet palce. Zkoušky jsou zlo, ale určitě to dáš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta látka je opravdu nádherná. A přeji moc štěstí do studia. Je pravda,že není nad dobrý kolektiv :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta látka je hrozně moc krásná, dovedla bych si představit mít z ní něco doma.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Jé kytičkované látky miluju.. Jsem zvědavá na tu sukni, určitě bude nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky doufám, akorát se neumím rozhodnout jakou krajku k ní :D Jestli béžovou, bílou či mírně narůžovělou :D ...nejsem sweet a nemám ani sweet boty, tak to je těžké :D

      Vymazat