pondělí 18. února 2013

Svetříková mánie

A je tady další shopping post.... V dětství jsem svetry nesnášela, zejména ty, které mi obepínaly krk. Cítila jsem se jako by mě někdo škrtil a do dnes si nemohu zapnout ke krku ani košili, i když stojáčky jsou nádherné.

Do této doby jsem tedy neměla žádný svetr (nepočítám pracovní) ani svetřík, avšak nastal čas to změnit. Navíc i mamka uznala, že se KONEČNĚ začínám oblékat pořádně (čtěte: už nejsem punkerka v mikinách a barevných kalhotech).

Tak a zde jsou mé úlovky:

1) Pruhovaný svetřík Marks&Spencer z VV (60Kč s poštovným)
(konečně něco námořnického, aspoň mám motivaci k Sailor Lolita)
2) 2 svetříky Takko z VV (200Kč za oba s poštovným)



3) Boty Le Bua z Aukra (vydražené za 189 Kč s poštovným - nové :))

(konečně mám hezké hnědé botičky na podpatku....jupíjouuuuu!)

Tak a teď bych se měla začít připravovat na léto, respektive teplo.....





2 komentáře:

  1. Ty hnědé boty z Aukra jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty botičky jsou opravdu skvělým úlovkem *ach,také bych potřebovala*. Svetříků není nikdy dost ^^

    OdpovědětVymazat