pondělí 11. března 2013

Kytičky, kytičky, afro cirkus

Ano, je to sice "puntíky, puntíky, afro cirkus", ale zase mě chytly kytičky. To bude asi tím jarem. Ve skříni se začínají hromadit látky a v mé mysli to "ach-uje" ve velkém, když koukám na některé brandy. Konečně jsem našla vhodný střih šatů na mou postavu, teď už to jen zkombinovat na něco ....takového...



a navrch jedna sukýnka.... yum yum ^^





A na čem teď "ujíždíte" vy? :)))


7 komentářů:

  1. Já jsem teda spíš na sukně, protože se dají líp kombinovat a vypadají víc casual, ale ty druhé šaty jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, to jsme na tom stejně.. Já jsem se zamilovala do kytiček nedávno a nechce mě to pustit :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě přejde :D ... Málokdo vydrží jenom v kytičkách :D (vzdala jsem to po 3 sukních :D)

      Vymazat
  3. Jako taková klasická lolitka, moc hezké :)) mě se tedy nejvíc líbí ty druhé, ty jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch druhých se bojím, že už to hraničí se sladkým :D

      Vymazat