pátek 19. dubna 2013

Dear Sith - zbroják

Dneska jsme slavily narozky (opožděně) mé Dear Sith :)) Bohužel se na mě dopadl spánkový deficit z uběhlého týdny, běh v lolitě na podpatkách na bus a špatná strava. I když už sedím doma, pevně doufám, že v tuto chvíli si to holky v pizzérce ještě užívají...a nebo taky jinde :D.
Konečně jsme se zase po dlouhé době sešly všechny, tedy Dear Sith dorazila z Brna, a mohly jsme vše řádně prodiskutovat.

Opět se objednávala extra pálivá (a to jako fakt!) pizza Soptík (pizzy jsou v té restauraci pojmenované po pohádkových postavách). Akorát je škoda, že jsme se nedomluvily tentokrát na nějakém tématu :( jak máme zvykem....

Hádejte, co jsme asi mohly dát Dear Sith? xD
Je to otravné, ale všichni ji dávají něco ze StarWars. Stejně jako další kamarádka má ráda fialovou a dostala skoro všechno (až na jednu věc asi) fialové :D.

Dárek No. 1 - Tote bag s Hanem Solem

- Ano, již budeme na conech chodit obě s taškama s Hanem Solem...již nebudu originál :'(, ale jsem strašně ráda, že můj originál bude všem na očích xD


 Dárek No. 2 - klíčenka Totoro
- další handmade, kterou vyrobila na požadavek sestra od Jane :) 4x mi musela posílat fotku, jestli vyhovuje či ne, protože ho nezná :'( :D




Dárek No. 3 - formičky Star Wars

- často na zdi FB sdílím různé vymoženosti s SW (s Dear Sith máme pro to takřka totožné nadšení xD) a jednou jsem objevila v článku formičky na cookies, líbily se jí, a tak jsem je musela hned objednat....ano, jsou přes ebay, ale už je nemají xD poslední kus ...wuhuuuuu !

 PS: Pointa se zbrojákem je ta, že na ten způsob tu svou oslavu nazvala. Nyní dosáhla věku, kdy si jej může zařídit a nemusí tedy běhat podnapilá s ostrou sekyrkou :D, která mimochodem tvořila úvodní fotku události, ale nemohu ji zveřejnit :D -> je zde šance, že by mě za to zabila nebo bych neměla na AF kde spát...

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. nojo, taky jsem si musela objednat ještě jednoho pro sebe :D

      Vymazat
  2. Právš potlačuju chuť vrhnout se na Tebe :D Ta tašky a ty formičky... sakra já Tě snad vykradu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě už ne ....taška putuje na koleje do Brna - Komárov :D stav se tam :D, nebo ti klidně nějakou s motivem Star Wars vyrobím (ale probůh...ať je světlá ! :D...další tmavou už nerozdýchám :D)

      Vymazat
  3. Hehe, to jsou úžasné věci, ty formičky jsou ultra vtipné..a Totoro O_O

    OdpovědětVymazat
  4. Totoro <3 :)jůů a ty formičky! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím co je lepší - jestli ta taška nebo formičky... Super!

    OdpovědětVymazat