čtvrtek 18. dubna 2013

Je tady léto :)

Kdo by to nečekal...ze zimy se stalo nečekaně léto, a tak jsme se domluvily s Ostravskými bloggerkami na focení. Bohužel jsem dorazila jen já a Veri, ale jsem moc ráda, že jsem ji poznala :) Tlamička mi z ní spadla až ve chvíli, kdy mi o sobě prozradila, že má doma glády a sem tam si vyrazí v rockovém :D vážně bych to do ní neřekla :D viz. její blog :))

Jaroletní outfit








A detail na nožičky ....tak trochu fetiš :D, ale koupila jsem si nové ponožky a musím se pochlubit :D

Snad to není tak hrozné xD. Pořád se mi odepínaly knoflíčky, které jsem si musela přešít, takže jsem se hrozně cítila :( xD

12 komentářů:

  1. Nádherný outfit, jen bych pod sukni strčila spodničku a byla by z toho dokonalá Lolita. Vážně Ti to strašně sluší , jsi roztomilá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No ano, léto, to je přesné. Zajímalo by mě, zda vůbec ještě někdy zažijeme jaro a podzim, přijde mi, že se střídá právě jen zima a léto a bojím se, že už to tak díky globální změně klimatu zůstane :( A přitom mám tolik dokonalých jarních/podzimních bundiček a kabátků, vlastně úplnou sbírku! =__=
    Jinak na fotkách ti to moc sluší, hrozně se mi líbí látka sukně <3 A ponožky jsou kouzelné~ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to naopak ...nevlastním jarní a podzimní bundičky :D vlastně nosím "zimní" kabátek od půlky října do půlky dubna většinou :D a pak přesedlávám na sáčka, takže ti tvou sbírku strašně závidím :D ... Dneska to venku vypadá ale tak ...divně, aspoň tady :D
      Jsem ráda, že se líbí :) Byla moje první :D

      Vymazat
  3. Kde se domlouvají srazy ostravských blogerek? O.O Čekala jsem, kdy bude něco u Niccy na blogu, ale nikde jsem o tom neviděla ani zmínku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Fb stránce https://www.facebook.com/groups/584588908233738/ :))

      Vymazat
    2. Nj, bylo to hodně na rychlo.. Vysvitlo sluníčko a tak jsme toho musely rychle využít :D

      Vymazat
  4. Jůů, dej těch fotek vííc, hlavně č.149 a 210, tam Ti to neskutečně moc slušíí :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozkaz ! ...něco jsem přidala :D

      Vymazat
    2. Jupíí, ta poslední na zemi je nejhezčíí :)

      Vymazat
  5. Hrozně moc ti to sluší, ta sukně má úžasný vzorek a miluji ponožtičky v lodičkách ^^ Super

    OdpovědětVymazat