úterý 7. května 2013

Kvetoucí čaje

Nevím, kdy se sem probojoval tenhle hit. Ale kdysi mi šlo spíš o to, vidět jak kvetou než je ochutnat. Vlastně jsem kdysi ani nebyla moc čajomilná, a tak mi cena přišla docela vysoká a ačkoliv se třeba léty snižovala, tak až dnes mi došlo, že 1 květinka, která vydrží 3 nálevy, stojí stejně jako čaj v čajovně.

A jak jsem se k nim nakonec dopídila? Dostala jsem od mého Drahého sadu Kvetoucích bílých čajů na výročí. Nestkutečně mě tím potěšil a neskutečně naštval moji mladší 14letou sestru, která je vždycky taky chtěla (ale jen na koukání :D).



Nakonec jsem ale svou sestru přizvala "na čumendu" :D. A bylo to lepší než kdejaké divadlo. Tolik neočekávaných zvratů ! :D. Jako třeba když jsme ho tam hodili (hůlkami dopravili na dno) a on vyplaval a pak se potopil a pak znovu vyplaval a nějak málo kvetl atd atd.
No....jak to probíhalo mám vyfocené sice nekvalitně (mlžila se mi čočka), ale stálo to za to. Na poslední fotce je květina už vytažená v misce a čeká na 2. zalití :)

12 komentářů:

  1. Jako dáreček je to super a docela dobře to chutná :D Ale vždycky jsem myslela, že to bude nějaká krásná kytička a jednou jsem si to zkusila taky zalít a měla jsem prostě takový zelený blivajs, místy prosvítal nějaký růžový lístek :D Ale čaj chutný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ou, tak to jsem ráda za můj oranžový "květ" ...chuť čaje je momentálně v testování - 1. hrnek nezvyklý, 2. dobrý...a uvidím jak to dopadne s těmi nálevy :D. Na kolik nálevů ti vydržel?

      Vymazat
    2. Asi na jeden, pak jsem ho vyhodila :D Nevypadalo to moc chutně :D ALe ten tvůj vypadá vážně pěkně, asi jsem měla nějaký "šunt" :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. taky jsem v tom viděla umění, tedy dokonce větší čajový obřad než je ten klasický :D

      Vymazat
  3. Mně se tohle hrozně líbí (a dokonce i docela chutná), ale také jsem narazila jen na samé vetřelce z vesmíru. Jednou jsem vylouhovaný čaj nechala ve dřezu a mamka se toho tak lekla, že nás ráno i svým řevem vzbudila :D Ovšem tenhle je fakt krásný ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "vetřelec z vesmíru" :D:D ...mamku si dokážu představit :D babička měla obdobnou reakci :D

      Vymazat
  4. Já jsem čajomil, ale kvetoucí jsem ještě nevyzkoušela, i když mě hrozně láká, takže to asi budu muset brzy napravit. Ten tvůj vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chutná dobře (aspoň ten můj :D) a nejlepší chuť je při druhém nálevu, tedy nejvíce odpovídá chuti v popisku :) takže doporučuji :)

      Vymazat
  5. To je krasneeee!!!!:))) az prijedu do cr tak koupím :))

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  6. máme jeden doma už hrozně dlouho....tak se bojim, aby to ještě bylo k pití:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pokud ještě nebyl zalitý, tak by to mělo být OK...suchý nemá, kde chytnout plíseň ...teda pokud ho neskladuješ v nějakém vlhkém místě nebo svinčíku :D

      Vymazat