čtvrtek 9. května 2013

Nestíhám, nesvačím, nestihnu to, nestačím

Asi takové pocity mám za dnešek. :D Jela jsem do školy na otočku, pak si vypůjčit kufr na kolečkách, nakoupit jídlo a domů. Ačkoliv se všichni divili, na co mám tak velký kufr a sama majitelka mi oznámila, že se do něj vleze oblečení na 10-14 dní, stala se někde chyba.

Nejspíš jsem to přehnala s jídlem nebo něčím jiným a už se mi do něj skoro nic nevejde. A to jsem tam chtěla nacpat mou  (skvěle naškrobenou) spodničku (a to si ještě beru škrob ve spreji kdyby upadala do komatu :D). No jestli ji tam nacpu, tak už tak skvělá nebude...A jestli si ji vezmu na sebe, tak to bude ve vlaku sranda. :D

Zatracenej AnimeFest !!!

Jsem zvědavá kam nacpu ty věci, které si tam hodlám koupit...

(Omlouvám se za stěžování :D, ale grrrrrrr !)

Až na tady tyto stresy se fakt těším, jelikož už několik dnů plánujem a plánujem s lidmi, které už jsem dloooooouho neviděla :)

PS: Koupila jsem Disco sušenky, snad mi Sh(C)ookie Monster ukáže to s tou sušenkou :D

6 komentářů:

  1. Jééé animefest? :D Tak to se možná všichni uvidíme :D
    S balením si nic nedělej, mám úplně stejný problém, dělají prostě moc malé kufry :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, pokud jedeš vlakem už v 10:47 s tou velkou bandou tak se potkáme ;) ...jinak mě docela stresovala ta tvoje sobotní literární hádanka, a doufám, že nebude, když budem na AFku :D

      Vymazat
  2. Kdyby jsi mě tam viděla, tak se ozvi :-) Ale taky už se těším a jsem děsně ráda, že to mám kousek od domu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bude mi to chvilku trvat Vás všechny identifikovat naživo, vzhledem k tomu, že nevypadáte tak malinké a nejspíš nikomu nedochází, že jsem taková žirafa :D ...to bydliště ti fakt závidím...našla jsem větší problém než je kufr a do Dopravník
      podnik města Brno :D

      Vymazat
  3. Aj ja som sa ledva-ledva zmestila do kufra - nechápem, ako môžu lolity cestovať! :D

    Škrob v spreji znie inak straaašne kúlovo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co jsem tak koukala, tak jsem měla jeden z ejvětších kufrů :D konečné fotky od Sysy s jejím pidi kufrem byly šílené :D

      Vymazat