úterý 18. června 2013

Čaj z lásky na první pohled

V jednom z mých předchozích článků jsem psala o tom, jak jsem se zamilovala do potravin Marks&Spencer. Některým z Vás se líbily jejich retro čaje.
(Připomínka)
Moji mladší sestru naopak zaujaly jejich plechové krabice se sušenkama s motivem Anglie. Anglie vystřídala nejspíš mezi puberťákama hit vlajky USA, a tak sestra potřebovala plechovou krabici nutně mít. Jela na školní výlet do Prahy a při té cestě se stavila na Václaváku v M&S a koupila si ji. Jako dárek mi přivezla, jeden z těch úchvatných čajíků a to Strawberry&raspberry.

Na sušenky recenzi dělat nehodlám. V pixle byly dva sáčky, které obsahovaly malinké máslové bochánky, podobného typu jako vánoční Linecké a mně fakt nechutnaly. Recenze na čaj je pod perexem.




Čaj Strawberry&raspberry má moc pěkný papírový obal. Po otevření se v něm nalézá stříbrný lesklý sáček, který je vzduchotěsný a po jeho otevření se doporučuje umístit klasické čajové sáčky do rovněž vzduchotěsné nádoby (což jsem neudělala :D).



(velikost pro představu)

Uvnitř je tedy 20 čajových sáčků s čajem, které (aspoň ty moje) jsou lehce zabarvené do žluta, což je v pořádku vzhledem ke složení čaje, které je:


*50% ibišek

*30% šípek
*10% sušené jahody
*5% jahodové granule
*5% malinové granule

Což svým způsobem tedy mluví za vše. Doporučuje se ho nechat louhovat 3-5 minut, ale od té doby, co můj táta zjistil, že z čaje může být salmoneloza, tak preventivně nechávám louhovat min. 6 minut.



Sladíte čaj? Já ho kdysi sladila, tedy ty klasické ovocné čaje ne zelený, bílý, žlutý, černý apod. A proč jsem je sladila? Protože bez cukru měly vždy takovou nakyslou chuť, kterou jsem se časem naučila pít i bez cukru, ale tento čaj je sladký sám o sobě. Neskutečně mě to překvapilo, že jsem nepocítila žádnou nakyslou chuť.


Další věc, která mě překvapila byla jeho ... "hustota"? Po čase, kdy jsem ho nechala louhovat, se z mého čaje nestala jen dobře chutnající voda, ale byla to svým způsobem i o něco víc "zahuštěná" chutná voda.



Užívala jsem si první doušek a stejně tak si užívám i další doušky tohoto výborného čaje. Pomalu a jistě mi dochází a já nevím, co budu dělat. Jestli si jej koupit znovu nebo vyzkoušet nějaký další z této "retro" kolekce a pak Vám podat hlášení.
Každopádně Vám tento doporučuji vyzkoušet, je to lahoda nejen pro chuťové buňky.

7 komentářů:

  1. Kdyby nebylo takový vedro, tak bys mi dělala strašný chutě :D Ale až se zas ochladí, tak si ten čaj budu muset určitě pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch hicech to chápu :D ale někde jsem četla, že horké spíš tělo ochladí v létě, tak to teď zkouším, jestli to je pravda :D

      Vymazat
  2. Já mám ten poslední, Pure Peppermint. Je úžasný :) určitě budou všechny dobré, tak možná můžeš ochutnat jinou příchuť :-D Já zase vyzkouším ten tvůj, vypadá dobře :) i když ovocné nemusím.
    A čaje nesladím nikdy :D ať je jakýkoliv :D

    PS: další recenze na čaje!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a chutná ten tvůj mátově nebo žvýkačkově? těch peppermintů se zase bojím vždycky já....strašně mě láká vyzkoušet ten Rooibos ♥

      Vymazat
  3. Ako chutí ten vanilkový rooibos vám bohužiaľ nepoviem, lebo som ho kupovala len sestre ako darček, ale sama mám z M&S zázvorový (dobrý, ale na čerstvý doma robený nemá! :D), brusnicový (ten by bol super, keby tam nebolo sladké drievko, tú chuť neznášam), spomínaný jahodovo-malinový (óch, keď som videla, aký je hustý, to bolo prekvapenie:D), potom chai teabags (korenený, moc mi to chutilo s mliekom v zime :) ) a úplne the best pre mňa bol redbush rooibos (krásna farba, skvelá chuť, dokonalá krabica).

    Prajem príjemné skúšanie a pripájam sa k Peti: viac čajových recenzii!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.o ty jsi tedy Čajníkař ....tě budu muset dohnat ! :D

      Vymazat