středa 26. června 2013

Český domov

Už od dětství mám naučené, že každý doktor je svým způsobem "utrpení", které se musí následně odměnit :D. Takže jsem si po včerejší návštěvě pana doktora, koupila čaj. Poprvé jsem si koupila nějaký čaj v DM - je to Rooibos od Loyd Tea.
(vyfoceno Founem)


(vyfoceno novým Miláčkem)

Krom DM jde taky o to, že jsem vždycky viděla jen čaje, kde byla k Rooibosu nějaká příměs - např. vanilka, pomeranč, med atd. Ale po tom, co jsem na Ostravské muzejní noci 2013 ochutnala z čajovny U Sýkorova mostu pravý a čistý Rooibos, nemohla jsem už jinak.

Takže mnou zakoupený čajík sice není tak hustý jak mi byl v tu noc podán, ale chutná stejně. Ze začátku jsem si říkala, že bych ho měla asi ocukrovat třtinovým cukrem, ale nakonec jsem se rozhodla, že ho nechám tak jak je. A byl výborný. Abych měla s čím porovnat, tak jsem si nakonec i připravila další konvičku, tentokrát slazenou (do cca 3 dcl konvičky jsem dala 3 špety (upgrade špetky :D) třtinového cukru). Výsledek už pro mě není to pravé ořechové a proto zase přestávám sladit.

Další čistý Rooibos jsem objevila v Českém domově, který je prostě jen přejmenovaná Manufaktura na Kuřím rynku v Ostravě. Popravdě jsem ostuda, že jsem tam od dob "Manufaktury" nezašla, protože jsem si myslela, že "jen" změnili název. A tak jsem byla překvapená, když jsem v něm objevila širokou nabídku LEVNÝCH sypaných i sáčkových čajů.
Tak nějak zase láska na první pohled. Už teď vím, který si koupím za 14 dní, když půjdu opět k panu doktorovi :D

6 komentářů:

  1. Příjemná návštěva doktora ti řeknu! :-D Vypadá skvěle, voní na mě až z fotky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tomu i věřím "dej si, dej si" ...na mě volal z regálu "kup si mě, kup si mě" :D

      Vymazat
  2. Máš krásnou konvičku ;)
    A je super, že sis udělala radost. Já si dnes v M&S koupila ten jahodový retro čajík a jsem na něj moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Český domov je super! Po levé strany u vchodu když stojíš čelem do obchodu :D) mají skvělou kosmetiku, kterou jsem ještě nikde jinde neviděla...O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.o tak to budu muset příště očihnout ^^

      Vymazat