úterý 18. června 2013

Kartáček bez řasenky

Tak jsem prvně v životě navštívila minulý týden parfumérii Douglas v Ostravě Nové Karolíně. Ani nevím, jak jsem se k tomu dostala, protože nejsem nějaký kosmetický maniak a na první pohled to vždy vypadalo na kombinaci obchodu se stojany s levnými miniaturními laky a předražené Sephory.

Takže jsem se asi krapet spletla. Moc se mi tam líbilo. Cítila jsem se jako v bavlnce, protože se o mně tamní prodavačky (to slovo je hrozné) staraly a bodyguarda jsem neměla pořád za zadkem. Každopádně jsem tam nenašla, co jsem potřebovala, ale omrkla jsem zboží, na které  číhám a koupila si takové drobnosti jako řasenku a 2 krémy od Essence.




 Řasenka Maximum Devolution  je to nejhorší, co mě mohlo potkat. Hnus fialový  tekutý. Je strašně řídká a dlouho jí trvá než zaschne. Taky rychle při jakékoliv "zátěži" pouští a pak vypadáte jako havíř hadr. Takže jsem si za cenu cca 75 Kč. Nekoupila řasenku, ale jen její ultratenký kartáček, který je jedničkou ve svém oboru a s jinou řasenkou umí najít a zvětšit i mé spodní řasy, které věřte tomu nebo ne, nemám. Ano jsem bezdolnořasá.

Krémy, které jsem koupila (1 za 34 Kč) jsou vážně skvělé. I dle recenzí jiných, které jsem si před chvílí pročetla, jsou ty mé z této řady nadmíru vyhovující. Jedná se o  24 h hand moisture balm a 24 h hand protection balm.

 Oba jsou hydratační. Zelený tak středně a růžový o něco víc. Zelený obsahuje jogurt a zelený čas a růžový obsahuje bambucké máslo a kokosový olej. Nemám sice moc suché ruce, ale jsem hrozný MATLA a tak pořád mažu. Zelený používám já a růžový jsem věnovala mamce, která manuálně pracuje, a tak jsou na tom její ruce fakt špatně. Ani jedna si nemůžeme stěžovat. Moc příjemně voní a oběma z nás dvou splňuje ten náš naše požadavky.

Tak aspoň v něčem to značce Essence jde :).

Žádné komentáře:

Okomentovat