úterý 25. června 2013

Miláček

Tak jsem si ho konečně pořídila, mého Miláčka. A hned co ke mně dorazí, tak ho využiju a zneužiju. Je to malý kompaktík a ano nejspíš nic moc a ani ta značka (Olympus), ale pořád má o 10megapixelů víc než můj Foun, od kterého jste viděli fotky doposud. Navíc jsem ho vážně výhodně koupila, vzhledem k ceně, za jakou ho prodávají všude možně.
Začíná nová éra ! Ostřejší fotky a možná i častější :D Konečně můžu nafotit to, co už dlouho slibuju :))) aneb  snad to bude už zítra ^^.

Koch koch....

Jen nevím.....jak ho pojmenuju :D Možná to bude prostě jen Miláček ♥

6 komentářů:

  1. Ó, gratuluju! ^^
    Taky už bych si chtěla pořídit nějaký nový foťák, ale docela mě děsí, že už teď mám jedny z nejkvalitnějších baterek a vydrží mi v něm jen pár dní m=_=m K novému modelu už by to snad chtělo solární panely, nebo já nevím... Proto ti i tak nějak závidím kompakt, hlavně jak je skvěle... kompaktní :D Ne jak ta moje "kráva" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuji. Snad jen dodám, že není na baterky ale na aku-nabíječku, tedy takový ten čtvereček, zatím se mi to osvědčilo nejvíc. Mám problém přendávat v půlce akce baterky, které se vybíjí rychleji než aku. Každopádně solární panely jsou dost dobrý nápad :D nech si to patentovat :))

      Vymazat
  2. Gratuluju, pamatuju si, jakou jsem minulý léto měla z mého foťáku radost. Je dost podobný jako ten Tvůj a jsem z něj nadšená, i když jsou chvíle, kdy bych ho vyhodila oknem :D Ale to je spíš mou neschopností než foťákem :D Určitě Ti bude skvěle sloužit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad nám oběma dlouho vydrží....ten poslední mi umřel měsíc po záručce :(

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Nojo já vím :D v porovnání s tebou je moje mimčo úplný nedochudče :D

      Vymazat