středa 10. července 2013

Kvůli sukni mrtvá

Ano, je to tak....jsem skoro mrtvá. Maminka mě málem kvůli mé náročnosti zabila. Zejména kvůli mým volánům na sukně. Tyto volány jsou vůbec poněkud vražedné. Skoro zabily i mou peněženku. Díky bohu, že jsem nemusela kupovat i látky, ty už mám na svém osobním skladě asi půl roku (a určitě jste je už viděly zpracované několika lolita švadlenami v ČR). Tak nezbývá nic jiného, než se pokochat nad tím, jak to dopadlo, jelikož teď bude následovat asi dost dlouhá pauza než budu mít další sukni :D.

1)"Staroanglická" sukně

Zatím je chudáček opuštěný bez mašličky, ale snad se to brzy napraví.

2) Sukně se srdíčky




spolu s mašličkou. Ta spodní je od Amber. Dostala jsem ji jako dárek ke koupi světle růžových nadkolenek s bílou krajkou. :)
Nakonec se ještě svěřím, že mám moc ráda sukně, protože jdou mnohem více kombinovat. Třeba ta poslední srdíčková ...budou k ní ladit černé i bílé boty a stačí třeba jen střídat punčošky a nadkolenky růžové/žluté/světle modré nebo svetříky... ^^


14 komentářů:

  1. Jéééj, mne sa páči najmä ten volán na srdiečkovej sukni, že je z takého vzdušného materiálu - vyzerá to super! Ale obe sukničky, samozrejme, vyzerajú k svetu! :)

    Ja mám asi radšej JSK ako sukne... Ja to moc dobre s doplnkami neviem a keď si dám sukňu a blúzku a snažím sa k tomu dokombinovať dáke tie doplnky - no vždy to prosto vyzerá dáko sucho, prázdne... Pri JSK prosto ten pocit, že mám na sebe nezaujímavý vršok, až tak nemám. :P

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna ten volán stál nejvíc ...potvora drahá za 210 Kč/8 euro. Je z portugalského šifonu. Jsem ráda, že se líbí. :)
      JSK nebo OP si plánuji časem pořídit (ještě žádné nemám :D ...ostuda), resp. ušít podle vlastního návrhu, tak uvidím jak se mi to bude nosit. Každopádně tvoje šatičky jsou vážně krásné, máš skvělý vkus na ně ^^

      Vymazat
  2. Ta první sukně je naprosto úžasná. Ta látka je moc hezká a já jsem spíš sukňový člověk, přijde mi to kreativnější, protože se z jedné sukně dá udělat mnohem víc outfitů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! Jsi první, které se tato kombinace líbí...ostatní se na mě nedůvěřivě koukali :D.

      Vymazat
  3. Jen takový OT dotaz ^^"
    Za jak dlouho se naučí velice průměrně nadaný člověk takhle šít? Nic extra složitého. Zajímalo by mě, jestli by se v budoucnosti vyplatilo investovat do šití, pokud je na to potřeba nějaká větší zručnost? O___o

    > A samozřejmě se mi ty sukně líbí! Ta první má pěkně nakombinované barvy~ :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekněme, že to není nic extra složitého. Já mám sukně pořád jako ten základní "obdelník". Chce to pouze metr, šicí stroj a člověka, který ho uvede do provozu. Ovšem s těmi volány a řasením už je to složitější. Hodně záleží na druhu látky (jestli chceš mít bavlněné volány nebo z jiné látky jako mám já) a na způsobu řasení, aby to vypadalo dobře. Volánový UM získáš převážně zkušenostmi a zkoušením. Já ho doposud nemám, takže nervy v kýblu měla z lehkých volánů maminka (vyučená švadlena).
      A děkuji :)

      Vymazat
    2. Díky. To je fajn mít mamku-švadlenku! :D
      Netrap ji moc těmi volány, ať ti ještě 'vydrží' xD

      Vymazat
  4. Jsou moc krásné!~
    Ještě bych si je přála vidět nošené, to budou vypadat určitě ještě luxusněji ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) a stav se na Ostrakon, pokud ti to tvé zdraví dovolí :) tam bude lolita sukní :3

      Vymazat
    2. Jestli zdraví, to si zrovna teď bohužel nejsem jistá, ale že by se to nelíbilo peněžence, to vím už teď xD Pevně ale věřím ve svou účast příští rok :)

      Vymazat
  5. Tedy! To s prominutím čumím..ta staroanglická sukně naprosto zalichotila mému vkusu a to se mi poslední dobou s lolita kousky moc nestává. Je to úžasná kombinace, moc se těším na outfity s ní :)Jste s mamčou šikovné :D A ta druhá je také moc krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.o Děkuji...jsem potěšená, popravdě musím říct, že jsem rovněž zvědavá jak ji zkombinuju vzhledem k tomu, že netuším jaké si k ní vzít punčochy/ponožky atd. :D

      Vymazat
  6. i ja se pridam^^ ta prvni sukne je uchvatna no s temi volany je to tezke ja mam treba na jedne sukni volany nad sebou a udajne to pry nevypada dobre no zase kazdy ma jiny vkus no ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u volánů nad sebou asi pak už záleží na postavě řekla bych...mám pocit, že pokud mám více volánů nad sebou nebo i vrstvím dvě sukně na sebe, tak se moje výška zkracuje ...

      Vymazat