pondělí 8. července 2013

Love is all you need

Pro takové věci jako Vám teď "ukážu" já, mají blogy své FB stránky. Já tomu mému FB stránku zakládat nehodlám, a tak čas od času sem jen tak nasdílím video, které se mi nějakým způsobem líbí. No a taky ho zařadím do nějakého štítku.
Dnes spadá pod "Špetku umění", protože tento 20 minutový snímek dostal už 19 ocenění na filmových festivalech, a to je co říct.
Jde o krátkometrážní film, který ukazuje jaký coming-out by měl heterosexuál ve světě, kde jsou homosexuálové většinou. Užijte si to.


5 komentářů:

  1. Neumím dost dobře popsat své pocity po zhlédnutí. Jdu tomu dát pět ***** na CSFD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Hmm, tak nejdu - sice to tam je, ale hodnotit ještě nejde... :/)

      Vymazat
    2. K tomuto snímku mi taky nejdou popsat pocity, každopádně zanechal opravdu neuvěřitelné.

      Vymazat
  2. Tohle je velmi zajímavý počin. A já doufám,že ho uvidí co nejvíce lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám rovněž ...snad to někam povede :) Poslední dobou se toto téma zase probouzí k životu. Moc se mi líbila i knížka o dvou zamilovaných princích pro děti :)

      Vymazat