čtvrtek 4. července 2013

Taška s Mačičkou

Tak už tedy dorazily další věci z ebay :D A konečně mám taky tašku s kočičkouuuuuu ^^, ale o tom až později.

1) Šifonová blůzka s mašličkami
- Je černo krémová, lehce průsvitná a pěkně chladí ^^ Bohužel mi došla jiná velikost, a tak ji nejspíš pustím do víru světa VV.
Dražila jsem si ji, a tak na ni nemám odkaz. Ale vyšla mě asi na 120 Kč. Tzn. že pokud byste měly zájem tak za 80 bez poštovného je vaše. Hodí se spíš pro velikost S :)


2) Kostí punčochy

- Mám pocit, že doba punčoch s "vyrýsovanými" kostěmi (proboha jak se to jen skloňuje??? :D) kostmi :) už je passé, každopádně má mladší sestra si je přála, a tak jsem jí je přes ebay koupila.
Jsou udány pro velikost S/M, ale natáhnou se i víc. Každopádně kolenní klouby nebudete mít v místech svých kolenní kloubů ani při této velikosti. Museli byste mít tak 150 cm, aby byly klouby na kloubech.
- Cena činila cca 72 Kč zde a přišly naprosto v pořádku v "originálním" obalu. :)

3) Taška s Mačičkou
- A je to tady....dlouho jsem chtěla nějakou sweet kabelku a taky nějakou kočičkovou :D vzhledem k tomu, že jsem se do jedné kočičkové zamilovala v neděli ráno na AF. ♥ Díky bohu, že mi ebay pomohl zkombinovat mou touhu, a tak ji tedy mám !
Odstín je tedy světle růžový akorát zapínání je takové to divně zlaté, což se mi nelíbí, ale snad to přežiju. Došla v pořádku a strašně rychle (a to jsem se bála, že ji nebudu do Ostrakonu mít :D).
Cena byla v době prodeje cca 189 Kč a koupila jsem ji zde. Upozornění momentálně tam je na ní sleva a tak si říkám, že si ji pořídím ještě v další barvě ^^.

Vážně jsem z ní nadšenáááááá ....jupí jou...
A copak jste si v poslední době koupili Vy, z čeho jste byli taky tak moc nadšení jako já??

8 komentářů:

  1. Aww, ta čiči je tak roztomilá! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) pro hodně lidí v mém okolí to byl vrchol nevkusu.

      Vymazat
  2. Ach jo, ty kostěné silonky jsem vždycky chtěla, ale na kulatých nohou nejsou moc dobré. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak nevím, jak vypadají kulaté jako fakt kulaté nohy :D

      Vymazat
  3. Ty punšošky jsou dokonalé ^^ a čičinka je perfektní! :3 Sissinka by z ní měla radost :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za Sissinkou ji nevemu :D ale na Alexejovy narozky ano ! :))

      Vymazat
  4. Jé, moje vysněné pančuchy..a ta kabelka taky nemá chybu XD

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kostěné punčochy už jsem chtěla na minulý Halloween, akorát jsem si je vyhlídla pár dní předem a nestihly by dorazit :D Asi bych si je měla pořídit už teď (Ikdyž s mými 172cm mi beztak zase budou malé) :P

    OdpovědětVymazat