neděle 11. srpna 2013

Sladké cestování

Zase jsem prozkoumávala etsy.com a rozplývala se nad vším možným. Kamarád tomu odborně říká, že "teplám" :D. Ať dělám, co dělám...rozhodně přidávám několik věcí na svůj wishlist.

Bit of Sugar






BitSweet



LePetiteBonbon




ParadiseRose



12 komentářů:

  1. Ty věci jsou tak nádherný... já vím, proč se na etsy nekoukám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neumím se rozhodnout, co je větší zlo...jestli ebay nebo etsy. Rozhodně vím, že zlo se jmenuje na E... (sorry Ely :D).

      Vymazat
  2. Všechny ty králíčkové věci :3
    Nebo ta korunka >3<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli seženu dobrý tmavý materiál, tak si ji chci vyrobit. Úplně mě korunky pohltily. :)

      Vymazat
  3. Tepláš:D:D Skvělý výraz. Jinak zajímavý věcičky:)Ta klícka se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poslední dobou to jsou samé takové zajímavé výrazy. Někde jsem viděla i slovo FAPteriál odvozeno od materiál (kdyby to někomu nedošlo :D).

      Vymazat
  4. ach ty veci jsou uzasne a ta korunka aaaa *___*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až na tu korunku jsou všechny věci poměrně levné :D

      Vymazat
  5. Jé, chci ten kufříkový prstýnek a dveře do Dna Pytle!!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem věděla, že se ti to bude líbit :D ...nakoupit fimo a vyrobit :).

      Vymazat
  6. O_O Mám pocit,že všechno nutně potřebuji..ty cestovatelské kufry a balóny nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pocit mám často, ale ano u těchto verneovských věci + hobita se znásobuje :D

      Vymazat