pondělí 26. srpna 2013

Zelený drak

Zelený drak je název obchůdku s čaji, kávou a kořením v Třebíči. Ovšem funguje i jako eshop. Zabloudila jsem na něj náhodou. Zaujalo mě několik BIO čajů a tak jsem se rozmýšlela, zda nakoupit na dálku nebo ne. (Ráda totiž vybírám sypané čaje zejména po vůni.)

Mé rozhodování bylo utnuto ve chvíli, kdy jsem na jejich stránkách objevila skulinku. Pokud dáte LIKE na jejich FB stránky a napíšete jim o tom e-mail: Datum LIKE, jméno na FB a svou adresu, tak Vám pošlou náhodný vzorek sypaného čaje.

Vyzkoušela jsem a shodou okolností mi dnes dorazil BIO čajík. Konkrétně tedy: Granátova zahrada BIO - zelený čaj



Pozitiva vs. negativa 
Negativum je fakt, že přišel sáček v obálce nedoporučeně. Takže se mohl ztratit.
Pozitivum je vše ostatní. Jedná se o 3g vzorek s nálepkou na sáčku, na které je popsáno, jak připravit tento čaj.
Až si ho připravím, můžete čekat recenzi :)

8 komentářů:

  1. To je úžasné, to taky zkusím ^^ Děkuju za tip~

    OdpovědětVymazat
  2. Jupí, jdu to taky zkusit :D Děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezapomeň dát vědět, co ti přišlo ! :)

      Vymazat
  3. To je naše čajovna! Teda i obchod s čaji...Raději se stavte na čaj :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych to věděla dřív, když jsem tam byla na dovolené ! :D Ale aspoň nám teď můžeš dělat překupníka :D

      Vymazat
  4. To vypadá moc dobře, díky za tip. Tedy ale těším se hlavně na ,,chuťovou" recenzi :D

    OdpovědětVymazat