neděle 8. září 2013

Pan Časnačaj

Včera jsem sice byla na Čajovém dýchánku u Pet, ale o tom tento článek nebude. Zejména kvůli tomu, že jsem si sice vzala foťák, ale nakonec nic nevyfotila a nechala to Pavlovi plně v rukách :)
Dneska je to opět po dlouhé době recenze na čaj, tedy 2 čaje.
1) Rooibos Orange Spice
- Dárek od sestry k narozeninám. Značka BonThé.



Klady - Je to sypaný čaj, který je ale v trojhránkových sáčcích. Tím pádem to není žádný pomletý hnus v obyčejném sáčku, ale už při pohledu do tohoto můžete vidět složení. Má skvělou barvu i chuť. Zejména se mi v něm líbí ta skořice.
Srovnání s jinými Rooibos
Čistý Rooibos si dávám často, ale většinou si ho docukruju hnědým cukrem. Příjde mi pak i krapet "hustější".
Rooibos s pomerančem mi moc nechutná. Pomeranč samotný dělá z Rooibosu už né tak dobrý Rooibos. Tedy zvolila bych si spíš ten se skořicí, která ho umí více dotvořit a nenechá pomeranč z něho udělat něco jiného.
Zápory - Nenalezeny, opravdu mi sedl.

2) Granátová zahrada BIO
- Vzoreček z čaj-obchůdku Zelený drak, získaný zdarma za LIKE na FB a následovným posláním adresy přes e-mail.
Klady - Překvapila mě vůně po ovoci. Resp. po malinách. Myslela jsem, že od slova "granátová" v něm bude nějaké nakouskované granátové jablíčko, ale spletla jsem se. (Navíc jsem si to chtěla nechat jako malé překvapení, nečetla jsem detailně složení.) Vůně podpořila chuť a já jsem si svou vzorkovou dávku vychutnala skvěle.
Skvělý byl tedy i ten detailní popisek. Kolika stupňovou vodou zalít, jak dlouho nechat louhovat atd.
Zápory - Jednalo se o směsicí čajů. Nejen zelený, ale i další, ačkoliv zeleného tam bylo nejvíc. A tak jsem si nebyla jistá přípravou. Tedy počtem nálevů. A tak jsem si udělala 2 zkouškové.

První nálev
Světlá barva, příjemná vůně a chuť. Doporučuji pít za tepla.
Druhý nálev
Tmavší barva, stálá vůně, výraznější chuť. Můžete ho nechat mírně vychladnout a bude dobře chutnat stále.

2 komentáře:

  1. Hmmm, já už se na ten svůj vzoreček Granátové zahrady tak těším, snad brzy dorazí~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do 3 týdnů by měl být u tebe. Snad budeš taky tak spokojená jako já. :)

      Vymazat