neděle 1. září 2013

Výherce Giveaway

Zdravím, tak jsem tedy včera večer vylosovala výherce mé narozeninové Giveaway :) Losování neprobíhalo někde na netu, ale pomocí lístečků s čísly jednotl. komentářů jsem si tahala výherce z mé buřinky :)


Celkem se Vás zúčastnilo 18. :)

A než zveřejním výherce, ráda bych ještě napsala pár slov :D


Snad chápete, že jsem se pomocí této Giveaway chtěla něco o svých čtenářích dozvědět. Řekněme, že jsem nadmíru spokojená. Tolik milých a sečtělých lidi mi mohou někteří ostatní blogující jen závidět ^^.
Proč jsem chtěla vědět, jaká podle Vás jsem? Donutil mě k tomu můj profesor z vysoké školy někdy v 1. ročníku. Vzhledem k sociálně/psycho oboru, který studuji, po nás chtěl rozbor sebe sama + zeptat se lidí, co si o nás myslí, vzhledem k času, jak dlouho nás znají a jakým způsobem. Tehdy jsem se ptala i lidí, se kterými jsem jen chatovala a nikdy mě neviděli, což je něco na Váš způsob (u většiny).
Každopádně musím říct, že jste se (většina) skvěle trefili.
Ano!, jsem puntičkářská, tvořivá, sečtělá, energická, šílená, vysoká :D a pro každou "špatnost". Štědrou bych se nenazvala, ale mám ráda obdarovávaní lidí a šíření radosti :)
Velmi mě pobavilo přirovnání k roztomilému energetickému králičkovi s mrkvičkou, který jen tak nezůstane v klidu. :))

Tak a teď BUBNY, prosííííííííííííííííím.

Výherkyní se stává..............Kaja Kamisama, které upřímně gratuluji.
Prosím, aby se mi ozvala na mail: dummaby@gmail.com a napsala mi do něj svou adresu. Balíček neodešlu hned, protože mi ještě chybí dodat poslední kousek, který zatím nedorazil, tak snad to nebude vadit :).

PS: Někdy na podzim proběhne ještě 1 giveaway k 1. narozeninám tohoto blogu :))

9 komentářů:

  1. Taky gratuluji a jsem ráda, že tě to pobavilo xD

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja sa pripájam ku gratulantom a teším sa na ďalšiu giveaway! :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ehm, asi otravuju, ale protože jsi ještě neodpověděla na mé e-maily, tak se chci zeptat, jestli dorazily? :D

    OdpovědětVymazat