středa 23. října 2013

Nominace L No.2

Jelikož už jsem byla jmenována do Liebster Award a já moc nejsem spamovací typ. Tak jsem se po tom, co mě znovu nominovala Lůc, rozhodla pouze odpovědět na její otázky. (Snad bude aspoň trochu ráda :))

1. Jak bys představila svůj blog novým čtenářům?
2. Přemýšlíš nad tím, že se některá kosmetika testuje na zvířatech nebo nad tím při používání vůbec neuvažuješ?
3. Které blogy upřednostňuješ? (deníčky, recenze kosmetiky, recepty, outfity, knižní)
4. Co děláš ve volném čase nejraději?
5. Piješ ráda čaj/kávu? Co vysedávání v kavárnách a čajovnách? Taky tě to tak baví?
6. Který styl oblečení je pro tebe to pravé?
7. Citát, který je pro tebe srdeční záležitost?
8. Místo, kam by ses chtěla podívat?
9. Jídlo, které tě uspokojí?
10. Poslední kniha, kterou si četla?

1) Ahoj, nový čtenáři! Tady je mé pravé já. Ano! Blog je o mně, o mých zájmech, myšlenkách, zážitcích. Je pro mě, ale také pro tebe. Můžeš sem nahlížet a sem tam třeba vyjádřit názor....každý názor je vítán!

2) Nejhlouběji jsem nad tímto přemýšlela v době, kdy byl populární film Pravá blondýnka. Zas tak moc kosmetiková nejsem, takže při používání kosmetiky, na to moc nemyslím.

3) Víc než blogy upřednostňuju lidi. Pokud se v jejich blogu nepromítá jejich osobnost, nepřipadá mi dostatečně záživný pro pravidelné čtení.

4) Výtvarně se angažuji, čtu a vařím :)

5) Piju ráda obojí. Každé se hodí pro jinou náladu. Co se týče vysedávání, tak volím raději kavárny. Tamni atmosféra je "vznešenější" než válení se v čajovně na zemi. Kvůli přátelům se ale čajovnám podvoluji :)

6) Samozřejmě, že ten MŮJ! Nikam bych se moc nezařazovala. Každý den jsem někým jiným a to se odráží i na stylu.

7) 
8) Do Petrohradu! (Vždycky mě brali Romanovci a Anastázie :)) No a pak do Budapeště, Bukureště, Bath, Dánska, Instanbulu, Stockoholmu a na ostrůvek Santorini v Řecku. (Koná se překvapení nebo ne? Do Japonska se mi nechce :)).

9) Rýže na všechny způsoby a nejvíce domácí rizoto. :3 (až se vrátím domů, tak ho budu mít na oběd :3)

10) ...a ještě stále čtu Inferno od Dana Browna, ve slovenském překladu. 

Co dodat? Snad jen...... Som Tieň....

3 komentáře:

  1. Opravdu jsi mi radost udělala a jsem ráda, že jsem o tobě zase něco zjistila :)
    ÁÁÁ domáci rizoto, nedělej mi chutě :D
    Jak to, že se ti nechce do Japonska?
    Ten citát!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo já ani nevím :D Prostě se mi nechce do země tolika protikladů. Přeplněné města vs. rozlehlá příroda. Krom kultury (jako každé jiné) mě tam neláká nic určitého.

      Vymazat
  2. Máš hrozně pěkný design :) ten citát je úžasnej. jó domácí rizoto ♥ knížky jsou to nejlepší co může člověka potkat, coffee se hodí vždycky. a souhlas, vlastní styl je nejlepší styl.

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat