neděle 24. listopadu 2013

Mystery giveaway

Před nějakým časem (asi 13 dny) měl tento blog své 1. narozeniny. Uvažovala jsem o nějakém narozeninovém dárku pro mé čtenáře, ale nikam jsem se nedopídila. Až dnes ! Mě na velmi múzáckém místě (ne není to záchod) - ve vaně napadl jeden nápad.

Přesně za měsíc jsou Vánoce, a tak spojíme narozeniny s Vánoci. Mám pro Vás Mystery Giveaway!
A v čem to spočívá?
Jako vždy musíte splnit několik podmínek a poté, co budete vylosováni, získáte dárek, o kterém nebudete vědět, co přesně je uvnitř. Tedy budete to vědět, ale nebudete znát přesné detaily - jako např. vzhled.
Podmínky jsou:

1) Být pravidelným čtenářem přes GFC - napsat mi to do komentů (povinné)
2) Nasdílet tuto giveaway - napsat kde :) (nepovinné)
3) Like na >odkaz< (nepovinné, ale třeba budete nějak vědět, co Vás čeká :D)
4) Odpovědět na pár otázek:
  a) Co si myslíte o obdarovávání druhých? Jsou pro Vás v tomto případě svátky (jakékoliv) přežitek?
  b) Co Vás se mnou spojuje? (Důvody, proč mě čtete už tady byly...chci vědět, co máme podle Tebe společného :))
  c) Film/pohádka, který/á nesmí chybět o Vánocích na Vašem čum-listu
  d) Napište dárek, který Vás nejvíce potěšil
  e) Napište dárek, kterým jste nejvíce někoho potěšili :)
  f) Co je pro Vás kouzlo Vánoc? A milujete vůni Vánoc?
  g) 5 věcí bez kterých nemůžete žít, které jsou Vaší součástí a tvoří to, kým jste :)

Na základě Vámi zodpovězených otázek nebo také toho, že Vás trochu znám nebo Vás také čtu - bude po vylosování zaslán dárek přesně danému člověku na míru :)
Dárek bude obsahovat:
1 pár peckových náušnic
1 bílou tote bag s motivem
1 ks kosmetiky/drogistického zboží

a vše budou......

Soutěžit mohou i dámy ze Slovenska, pokud v ČR mají někoho, kdo by jim dárek později předal :)
Giveaway končí přesně za měsíc 24.12.2013 v 20:00 :)
Jméno výherce zde poté zveřejním a bude mít týden tzn. do Nového roku, na to se mi ozvat na kontaktní email, který poté zveřejním :)

NEPIŠTE své e-maily do komentářů !!! Děkuji :)

PS: Doufám, že se Vám tento nápad zamlouvá :)

13 komentářů:

  1. 1) Jsem tvůj věrný čtenář, snad víš ^^
    2) Nasdílím na FB.
    3) Máš ho tam.
    4)
    a) Svátky miluji a obdarování také, k tomu snad ani svátky nejsou potřeba.
    b) Minulý giveaway! :D Mimo to také čteme, máme blogy nebo jsme nějakým způsobem alespoň na chvilku ocitly na Vysočině :D
    c) Tři oříšky pro Popelku xD
    d) Nevzpomínám si, bylo jich tolik. Před lety to byl mobil či nějaké knihy ... :)
    e) To nevím, ale tuhle měl můj milý radost z jedné mašinky.
    f) MILUJI VŠE VÁNOČNÍ.
    g) 1. Prokrastinace. 2. Příběhy. 3. Tvořivost. 4. Bláznivost. 5. Lenooost.


    ~ Nápad je to skvělý (a má šance na výhru nulová :D) ~

    OdpovědětVymazat
  2. 1) Čtu, komentuju a asi se mě jen tak nezbavíš :D
    2) Hodím to buď na svůj FB nebo na FB svého blogu :-)
    3) Lajkovala jsem už předtím :D
    4)
    a) Miluju dávání dárečků, vždycky se snažím vymyslet, co by se dotyčnému líbilo.
    b) Jsme Lolitky, máme rády sci-fi, fantasy, anime... :D
    c) Asi Princezna se zlatou hvězdou na čele, i když není moc vánoční :D
    d) Asi výbor básní prokletých básníků přeložený Nezvalem. Strašně blbě se to shání a přitom se mi zrovna tyhle překlady vážně líbí, takže mě brácha fakt potěšil.
    e) Těžko říct, ale možná obrázek, který jsem namalovala babičce a dědovi. Byl to dům, kde babička jako malá vyrůstala a kde žila moje prababička (její mamka).
    f) Já mám ráda všechno, až na davy lidí ve městě... ty bych střílela :D
    g) knihomolství, workoholismus a s ním spjatý psychický masochismus, zároveň ale taky prokrastinace u hodně důležitých věcí a poslední asi idealistický pohled na svět (který se ale před zkouškami mění na pořádně emo :D)

    A teď už si budu držet palce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pravidelne čítam (stalker vo mne sa nezaprie :D)

    a) Myslím že je krásne keď niekoho obdarujete/ste obdarovaný, iba tak, proste že ste našli niečo čo ste vedeli že danú osobu poteší! Nepotrebujeme na to predsa nejaký konkrétny dátum, presný čas....
    b) V tomto prípade to bude asi primárne lolita, ale som veľmi rada že som ťa na Animefeste stretla osobne! ♥
    c) Som asi jediná osoba ktorej popoluška a reklama na Kofolu lezie na nervy....Neviem prečo (asi z náhleho prebytku volného času) pozerám vždy Harryho Pottera.
    d) Asi týždeň dozadu mi kamarátka dala malú kyticu mini ruží. Iba tak :)
    e) Tak toto je veľmi ťažké....tak trochu dúfam že všetky moje darčeky aspoň trochu potešili :)
    f) Nejako vianoce moc nemusím....také to poďme sa zrazu všetci strašne mať radi lebo sú vianoce, zhon lebo všetci zrazu všetko musia kupovať....A pri vianočnej večeri sa akurát tak dobre pohádajú...Nechcem znieť moc negatívne, na vianociach je kopu krásnych vecí ale nejako sa odmietam zúčastňovať kolektívnej hystérie :) (S otcom si napríklad robievame "vianoce" v polovici januára, a je úplne jedno že nieje 24.tého....)
    g) Knihy všetkého druhu, vyhriata posteľ, voňavé krémy na ruky, mašličky ako sponky a brošne, polemické argumentácie na nevyriešitelné témy.

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Pravidelný čtenář pochopitelně jsem :)
    2) Dám to na twitter ;)
    3) Lajkováno ;)
    4)
    a) Obdarovávání druhých mám moc ráda, přes rok si zapisuju nápady na dárky pro všechny blízké a pak je v příhodnou chvíli realizuju :)
    b) Lolita nejsem, ale ten styl se mi hrozně líbí, jinak máme obě zřejmě rády cony, Asii, knížky, fantasy atd. :)
    c) Tři oříšky pro Popelku (i když jsem to viděla asi miliardakrát a většinou už to mám jako kulisu k něčemu, ale je to tradice), Mrazík a Láska nebeská. ♥
    d) Těch by bylo :) Mně udělá radost už jen to, že nějaký dárek dostanu :D Ale nejvíc asi lístky na koncert oblíbené skupiny.
    e) Zrovna minulý týden snad vlastnoručně vyráběnou krabičku a upečenými sušenkami s překvapením :)
    f) Miluju Vánoce! Mě na tom baví i ten shon a předvánoční šílenství :D Koledy, vánoční výzdoba, voňavý svíčky všude, občas i sníh, když se zadaří, jak všichni kolem pobíhají s balicíma papírama a dárkama.. jo, neskutečně mě to baví :D
    g) 1. kreativita 2. roztomilé věci 2. zrzavé vlasy 4. vyhledávání záhad a jejich řešení (ukrutně ráda si hraju na detektivka a mám hroznou radost, když svůj případ vyřeším :)) 5. knihy+seriály+filmy

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Jsem pravidelný čtenář už poměrně dlouho dobu, ale to už asi víš:-)
    2. Zveřejněno u mě na blogu http://chimney-corner.blogspot.cz/
    3. Splněno:-)
    4) Odpovědět na pár otázek:
    a) Ráda dávám dárky a rozhodně si nemyslím, že je to přežitek. Mám strašně ráda ten pocit, když si daný člověk rozbalí ten dárek, usměje se a udělá "jůůůůů" :-)
    b) Tak určitě je to slabost pro oblečení, sci-fi a anime:-D Další společnou věc vidím ve vyrábění různých věcí.
    c) Byl jednou jeden král
    d) Loni jsme všichni měli obrovské překvápko od ségry - každý z nás dostal buď ponožku, nebo rukavičku a k tomu fotky tehdy ještě nenarozené Natálky:-)
    e) Nebyl to vánoční dárek. Před třemi lety jsme jeli s přítelem do Itálie a navštívili jsme i Vatikán. Koupila jsme tam babičce růženec. To překvapení a dojetí si budu určitě pamatovat napořád.
    f) Kouzlo Vánoc u našich je pro mě vůně smaženého kapra, cukroví, vánočky a bílé kávy. Vánoční shon mě dost ubíjí, nemám moc ráda, když je někde hromada lidí. Proto sháním dárky v průběhu druhé poloviny roku a v předvánočním čase spíš vyrábím nějaké drobnosti, které bych k těm dárkům přidala...
    g) Matematika, můj pes, můj přítel, můj šatník a moje šermířská výbava:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji pod svým jménem, i na fb :)
    Obdarovávání druhých mě baví moc! Když jsou finance :D Fantazii mám většinou velkou :)
    O Vánocích mám svoji vlastní tradici a to, že se dívám na vánoční díly seriálů (Přátelé, Teorie, HIMYM atd.), pohádky nějak nemusím.. Z filmů snad jen klasika - Láska nebeská.
    Nevzpomínám si na nic, co by mě potěšilo nějak vyjímečně moc, ale potěší mě všechno, co dostanu :) Já jsem teď udělala radost kamarádce kulmou na řasy a poukazem na nastřelení náušnice. Vánoce mám ráda, ale celkově jsem cynický a takový ironický člověk.. nějak tuhletu vynucenou pohodu neprožívám.
    Kosmetika (a vše co s ní souvisí, zejména laky na nehty), můj taťka, kamarádi (ti opravdoví, kterých fakt moc není a je třeba si jich vážit), matematika, jídlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, že do toho tak skáču, ale nevšimla jsem si ničeho, co bychom měly společné :)

      Vymazat
  7. Zpětně gratuluju k blogovým narozeninám! :) Nápad s giveawayem je naprosto kouzelný, (což určitě budou i ceny, které vítěz obdrží).

    1) Tvým pravidelným čtenářem jsem samozřejmě už dlouho~
    3) Na Facebooku jsem tvou značku olikovala a skutečně mi nejde do hlavy, jaktože jsem to neudělala už tehdá, když jsem tam byla z tvého článku nasměrovaná poprvé, okukovala tvou tvorbu a litovala, že už pro své geek friends dárky mám.
    4)
    a) Obdarovávání druhých bude asi jedna z mých nejmilovanějších věcí a je to rozhodně to, co miluju na Vánocích. Sama dárky nakupuju po celý rok a doma mám celou velkou skříňku vyhrazenou jen a jen na dárky ^^' Když se totiž povede někoho obdarovat něčím, co mu udělá ohromnou radost, je to asi tak tisíckrát lepší pocit, než sám něco dostat. (Proto krutě nechápu lidi, kterým tohle ještě nedocvaklo a na Vánoce či narozeniny se těší jen proto, že něco drahého dostanou. Nebo mi do hlavy nejde, jak se někdo může za dárky hnát až několik dní před Vánoci - to přece koupí to, co mu první padne do oka, a nebude se nad dárky zamýšlet a vůbec tak nedaruje věc, která skutečně potěší. Není asi nutno dodávat, že takto to činí většina mého okolí, která naopak krutě nechápe mé počínaní - celoroční nákupy.)
    b) Hé, tohle je dobrá otázka! :D Tak od toho nejzjevnějšího... zájem o lolitu a Japonsko, naše geeky side, obě píšeme bakalářku, obě jsme se rozhodly osvětlit veřejnosti pojem kawaii (z čehož vyplývá, že máme rády roztomilé věci), občas něco tvoříme, máme rády čokoládu tuším, rády vaříme, milujeme četbu... bydlíme na stejném konci republiky... a jelikož mi pomalu dochází fantazie, tak ještě poslední věc, kterou máme společnou - máme rády Veve! :D
    c) Hmm, nemám asi nic, na co bych se rok co rok dívala ^^'
    d) Ó, to nejde. Vždycky dostanu hromadu úžasností. I když, když se zamyslím, nejvíce nadšený výraz jsem měla tuším nad učebnicí japonštiny od Ledy před mnoha mnoha lety :D
    e) Když jsem byla malá, napsala jsem mámě písničku a k tomu jí koupila přání s medvědem a plyšového medvěda - spí s ním dodnes a přání s písničkou má nad postelí :)
    f) Kouzlo Vánoc je nazdobené svítící město, nazdobený domov provoněný cukrovím a ležení s mámou na gauči~
    g) Komunikace s přáteli, protože oni jsou rodina, kterou jsem si sama vybrala. Hudba, protože je tu pro potěšení pořád - když ne nejhůře i nejlépe. Četba. Psaní něčeho. A jíííídlo, (jakkoliv omezené možnosti v tomhle ohledu mám) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gacktenanebi, hrozně se omlouvám za takovou tunu textu! :D

      Vymazat
  8. Ahoj, máš moc hezký blog! Chceš se navzájem odebírat ? Pokud ano dej vedět do komentářů na blogu :) Oplatím hned nazpět :)

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. mě se to celé smazalo >_< tak tedy znovu
    1.čtu, už nějakou dobu, jen moc nekomentuji (ale snažím se :D)
    2. budu to sdílet na twitteru
    3. splněno. Ta totebag s Tardis je tak úžasná *_*
    4. a) nebudu to rozepisovat, protože už bych se nezastavila. Hrozně ráda obdarovávám, nejraději dárky vyrábím, nesnáším balení. Rozbalování naopak miluju :3.
    4. b) nosíme lolitu, zajímáme se o Japonsko, máme rády knihy, fantasy, Sherlocka, anime, kávu a...určitě ještě něco. :D Obě jsme přednášely na Akiconu. V minulém příspěvku jsem měl ještě něco, ale to už si nevzpomenu. Obě nosíme brýle, ale to opravdu není důvod, proč bych četla tvůj blog :D.
    4. c) jeden z vánočních speciálů Doctora who
    4. d) na základní škole jsem měla oblíbenou učitelku, která se stěhovala do Teplic, tak jsem jí vyrobila ježuru z barev na sklo. Vůbec to nečekala, takže ji to moc potěšilo.
    4. e) těžko říct, naposledy mě hodně potěšil letošní dárek od Víly :3
    4. f) 1. četba 2. psaní/kreslení/šití- cokoliv kreativního 3. Japonsko 4. přátelé a rodina 5. zvířata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přeskočila ty Vánoce -_-. Má ráda, jak všechno večer krásně svítí (ale nesmí to šíleně blikat a nesmí to být příliš barevné), zabalené dárky, ozdoby, a když sněží. A pečení cukroví.
      Nemám moc ráda ty davy lidí všude, živé vánoční stromečky a to, jak se zachází s kapry.

      Vymazat
  10. Ešte to stíham? Juchú! :)

    1. Stalkujem pod menom Terra Incognita a raz ťa pozvem na rande, lebo si skvelá ;)
    3. Áno, áno, veľa Doktora, Star wars a iných krásnych vecí :) Lajkujem už dlhšie, si moc šikovná a vieš presne, čo poteší fanúšikovské oko...
    4.
    a) Moc rada vymýšľam prekvapenia pre druhých a nielen na sviatky... keď vidím, že sa niekomu páči darček odo mňa, alebo chutí koláčik, čo som upiekla... och, niet lepšieho pocitu :) Ohľadom veľkosti sú to síce obvykle maličkosti, ale od srdca :)
    b) Ufff... nadšenie Japonskom, radosť z vyrábania, písania, kníh... Potom myslím, že aj pôžitkárčenie nad čajíkom a stretnutiami so "spriaznenými dušami" ... no a občas aj Ostrava :D
    c) Fantaghiró!!! Dlho som nemohla prísť na to, čo je pre mňa tá najväčšia vianočná klasika, až kým som dnes popri pomáhaní v kuchyni nezačula toto a nebežala hneď pozerať, či tam už je ten Tarabas, alebo ešte nie... (nebol :/) Naopak nemám rada Lásku nebeskú. Sama neviem, čo mi na nej vadí, tak som v spoločnosti jej obdivovateľov radšej ticho :D
    d) Mohla som mať tak 5, účes "na Bambuľku" a strašne som snívala o obrovskom medveďovi... a naši mi daný sen splnili! Och, to bola láska. Jedával so mnou, spával pri mne, čítala som s ním, obliekala som ho do svojich šiat... :D
    e) Myslím, že minuloročný vianočný darček pre priateľa, čiže tričko s jeho obľúbeným Doktorom... nosí ho každú chvíľu :)
    f) Kúzlo Vianoc... pre mňa je to skrátka ten moment, keď sa zo zhonu, stresu a hádok doma presunieme k radosti, pokoju a sviatočnej nálade :) Kiežby to trvalo tak celý rok.. no a Vianoce voňajú jednoznačne ako perníčky, pomaranče, klinčeky, mandarínky a medovina ;)
    g) ochota, kamenie, radosť zo skúšania všetkého nového, pôžitkárčenie a obdivovanie pánskych košieľ :3

    OdpovědětVymazat