sobota 21. prosince 2013

Depresivní Vánoce

Tak už to přichází...po dvou letech mám zase na Vánoce pochmurnou náladu a snažím se si ji zlepšovat, jak jen to jde. (Viz. tajné podpalování svíček a ještě tajnější svařákování v mikrovlnce :D)

Díky bohu mám i několik přátel, kteří mi ji zlepšují a postupně mi i chodí dárečky :D Což se mi fakt líbí. Rozbalovat před Vánoci, pak rozbalit hromadu na Štědrý den a postupně pak ještě něco dostat.

Zatím jsem dostala dárek od Mel.
-> Pečící silikonová forma ve tvaru srdce. (Již moje druhá- jsem prostě pečící maniak).
-> Pociťují mírný tlak, že si musím najít konečně nějakou osobu, které budu moct cpát kila svých dortů a buchet z takovýchto forem :D.
Na oplátku jsem mému Whoviánskému maniakovi darovala hrneček, čajík a mydélko.


Poté jsem byla obdarována mou Formulí.

Jak jsem již psala, letošek proběhl tak, že jsme si vzájemně koupily ten stejný čokoládový sprcháč značky Kneipp.
Jako bonus jsem navíc dostala malý šumák do vany Ocean friends - Dolphin.
->Existuje jích víc, nejen delfínek - každý má svou barvu a vůni. Voda se po nich zbarví a jsou vážně příjemné. Tady jsem je bohužel ještě neviděla. Prodávají se v Polsku v Rossmannu - 16Kč/ks :).

Vzhledem k tomu, že má Formule ještě narozeniny na Silvestra, tak můj bonus pro ní byl trochu větší. Formule má ráda Emila Zolu, a tak jsem ji obdarovala knihou Člověk bestie. Jsem ráda, že byla ráda a nevypadala tak hrozně jako naši spolužáci, kteří při předávání na mě koukali a říkali: "Hm, tak to bude knížka, co jiného může ona dát!"

Tento týden přišel i dárek od mého Pandy z Blanska. Měla jsem dovoleno otevřít jen část obálky, protože v druhé je dárek, který mám otevřít až pod stromečkem. Stejně tak on otevře ten, který jsem poslala já jemu.
->V první části se nacházely zázvorky od Pandovy babičky. To jsem si pošmákla. U nás doma se nedělají ani perníčky ani nic podobného.
Nakonec jsem obdarovala sama sebe....a ne jednou :D Hlavním dárkem pro sebe sama však byla nová rozruchvzbuzující kabelka - Lékárnička. Prostě lékárnička, která je prázdná a bude užívána jako kabelka :D. Materiál je historický, tedy nejedná se o žádný šunt a vydrží!


A co Vy? Rozbalujete předem nějaké dárky? Koho všeho mimo rodinu obdarováváte? A už jste něco otevřeli?

11 komentářů:

  1. Jee samé krásné dárky a doufám, že budeš mít brzo lepší náladu :-) A já se snažím vydržet, ale zrovna dneska jsem měla ve schránce obálku jen s mým jménem, takže jsem věděla, že to je nějaká kamarádka z mého okolí, když to nešlo poštou, ale netušila jsem která, tak jsem nevydržela a musela ji otevřít hned :D

    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám :). Uuuuuu to bych taky nevydržela, já musím speciálně na obálky psát "otevřít pod stromečkem", aby někdo věděl, že je to mé přání a třeba se to snažil dodržet. Stejně jako k dárkům přikládám dopis, na kterém je napsáno "otevřít první" a v něm pak jsou další instrukce :D

      Vymazat
  2. Ty jo ta kabelkolékárnička je skvělá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Šťastné a veselé ~
    Pff, měla bych vydržet, ale jsem zvědavá jako opice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podporuji tě v tom opičko :D Pokud máš tak rozbaluj, pokud ne tak nehledej :)

      Vymazat
  4. Krásné dárečky (* >ω<) Kabelka je neuvěřitelné nápaditá x)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já mám v práci už do pátku volno, takže se snažím naladit do pohody a klidu (i když poslední týden v práci byl veselý, kolegové dělali furt nějaké blbiny a to jsou všichni starší než já XD).
    Dárečky si dávám na štědrý den s rodiči a sestrou. A s přátely pak pár dní předem. Zrovna včera se u mě stavily dvě kamarádky a udělaly jsme si i jakési malé posezení u karet atd. s tím, že jsme si předaly i dárečky. :) Chtěla bych i s pár dalšíma, kteří jsou mi stejně blízcí jako ony, ale s těmi se bohužel hned tak neuvidím. :(
    Kabelkolékárnička je super, chci vidět ty reakce. XD A co se cukroví týče, tak skoro každý rok perníčky pečeme, ale letos se nikomu nechtělo. XD Pokud na to příští rok dojde, nějaké ti pošlu. ^_~

    Jinak ti přeju hezké svátky. :)
    (na štědrý den vždycky všem posílám sms-ku, ale na tebe číslo ještě nemám, takže zatím takhle ^^)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musela být sranda :D Je hezké jak to vždycky před Vánoci se usměrňuje :)
      Tento problém (nevidění se s ostatními) mám také :) Proto to řeším poštou :), i když ta nevynahradí setkání. V těchto ohledech proti několika set kilometrům klesám k využívání moderní techniky a rozbalujeme přes web kamerou. Nic jiného se nedá dělat.
      O.o to bych byla potěšená :) Jediné perníčky, které kromě již snězených zázvorek uvidím, budou snad z Ikey...vážně mě láká zkusit tamní Perníkovou chaloupku.
      Děkuji, tobě také :) hlavně klidné svátky :)

      Vymazat
  6. To jsou tak originální dárečky :) Ta kabelka nemá chybu xD

    OdpovědětVymazat