pondělí 17. března 2014

Mašle a květiny

Konečně se mi nashromáždilo dost věcí na nějaký seriozní shopping update. V poslední době nakupuju často a hodně, ale buď se jedná o komponenty nebo normální oblečení. Možná je už na čase zase jednou ukázat, že články zde píše lolita.

1) Žhavou novinkou v mé šatníku je karetní sukně od Ophelia without Eye.
Musím uznat, že jsem ji kupovala (přes VV) s větší nejistotou, jestli se do ní vůbec vejdu :D nebo jestli mi nebude krátká. Nakonec jsem zjistila, že je mi akorát, ale má poněkud menší objem na můj vkus. Každopádně ji ale už nehodlám dát z ruky, pokud svou loli-kariéru neukončím.

2) V balíčku od slečny Angee, která mi výše zmíněnou sukni poslala, jsem našla přiložené tyto 3 mašličky.

3) Z ebaye jsem si objednala 2 nové pásky. Černý s šifonovými růžemi a červený s mašličkou. (Opravdu mám za to, že černá a červená jsou moje barvy, nicméně miluji zelenou :D).





4) Už dlouho jsem dělala "ach, ach" nad krajkovými náhrdelníky, ale až teď jsem se rozhodla si jeden pořídit. Největší jeho bonus je fakt, že se má sestra bojí motýlů, a tak si ho určitě nepůjčí. :D

5) Posledním kouskem z poslední doby je růžový baret, který je spíše zkouškový předmět k průjmu mé kreativity. Nehodlám s ním dělat nic strašného, takže kdyby to nedopadlo pošlu ho dál.
(Jeho kvalita je nad mé očekávání k poměru ceny :))

Napište mi, co nového přibylo do šatníku Vám?

17 komentářů:

  1. Moc krásné věci! ^^ Jsem moc zvědavá, co s tím baretem spácháš. Doufám, že budeš spokojená a pochlubíš se výsledkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Pokud najdu k němu odpovídající barvu a vše se povede, tak dílko jistě někde zveřejním :))

      Vymazat
  2. Krásné věci,těším se, až uvidím pokerovou sukni v akci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu karetní sukni mám v černé a je skvělá, třeba se na nějakém srazu potkají :D A ten krajkový náhrdelník vypadá perfektně :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se tedy potkat mohly :D a nebo jestli ukořistíš ty šaty od Cherri, tak můžem zatwinnovat :D.
      Děkuji :)

      Vymazat
    2. Jako ty classic od Sleeping Beauty? Ty už mám zaplacený, ale otázka, jestli mi nebudou velký a nebudu je prodávat...

      Vymazat
  4. Sukýnka je tak krásná! Bude nějaký outfit? :'33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Doufám, že nějaký bude až bude příležitost....musím ještě dořešit několik jiných :)).

      Vymazat
  5. Odkiaľ je ten krajkový náhrdelník? Kráááásny! :)

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně <3 šup na nějaký outfit :)
    Já moc oblečení ted nenakupuji. Snažim se šetřit a tak to rvu do kosmetiky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, kdy se to s outfitem vyvine ;).
      No tak to se pak musíš pochlubit....já se teď cítím v kosmetice jako pravěký člověk :D.

      Vymazat
    2. Pochlubim, pochlubim. Mám v plánu už asi pět článků a adaptér už je na cestě, takže budu psát jako divá :) :D

      Vymazat
  7. Inu motýl a baret pobavily.
    Tajdeme zase do Ikey? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teoreticky můžem i do Shoppinu do McD - mám slevy na kafe :P :D (ale jenom tam :() Další teorie by byla o vyhovujícím příštím týdnu....ozvu se :P

      Vymazat