pátek 21. března 2014

Nový FOOD blog

Zdravím,
rozhodla jsem se přestat se spamování potravin - jídla, pití (čajů, káv)- na tomto blogu. Takže jsem se přesunula s touto tématikou na můj nový FOOD blog http://sariochutnava.blogspot.cz/.
Nejen, že na něm budu hodnotit výrobky, které si zakoupím, ale dozvíte se i něco málo o firmách je produkující, o výrobcích, které plánuju koupit, hot tips na nákupy, recenze různých candy swapů a recenze v dnešní době populárních food subscriptions boxů.
Stejně tak bych ráda recenzovala o místech - restauracích, hospůdkách, barech, obchůdcích, které navštívím nejen v Ostravě, ale i na jiných místech v ČR a mají co do činění s jídlem.

Budu ráda, pokud Vás tento můj osobní nápad či projekt zaujme a budete jej sledovat, odebírat a především komentovat, protože bez názorů ostatních by to nebylo ono.

:)

10 komentářů:

  1. To si děláš legraci - já si chtěla blog o potravinách založit přesně ten den, kdy jsem si pochroumala ruku, a nakonec mě kvůli tomu ostatní předběhnou, tož je toto fér? :D
    Ale teď vážně. Hned tě jdu stalkovat, je to skvělý nápad :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodouuu :D myslím si, že nápad jsme měli obě a to se cení. Nicméně chci, aby sis taky založila potravinový blog vzhledem k tomu, co ty papkáš a nepapkáš a co můžeš a nemůže atd. :)) Věřím, že každý je na tom jinak - zdravotní diety, vegan přesvědčení apod. - takže se všechny potravinové blogy mohou lišit a být jedinečné.
      Tedy dokud nemají sponzoring :D.

      Vymazat
    2. Až se mi uzdraví packa, plánuju to hned spáchat :3

      Vymazat
  2. Taky jsem Tě začala sledovat a těším se na Tvoje recenze :-) A já jsem chtěla spáchat food článek v sobotu, ale asi se nenechám odradit a stejně ho zítra sepíšu :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj článek mě inspiroval :3... Doufám, že také jednou někoho inspiruji :)

      Vymazat
  3. Hodně dobrý nápad. Líbí se mi to, jak o tom pises a jaký mas systém hodnocením bude to prima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsem moc ráda, že se připojuješ taky....hlavně proto, že už víš, jak píšu :D takže tě to nepřekvapí a také že jsi takovej "gurmán" na jídlo taky :3

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že o mě víš, že jsem na to jídlo taky takovej ,,gurmán" :) :D

      Vymazat
  4. Jé, tak to je super nápad,, jdu hned mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Excellent. I will keep an eye on it

    OdpovědětVymazat