čtvrtek 19. června 2014

Nejen nerdy goods

Tak jak jsem Vám slibovala, už můžu zveřejnit, co jsem poslala Dášence za její japonské roztomilosti, protože mi dnes přišla doručenka, že si balíček vyzvedla.

Na úvod bych řekla, že vzhledem k tomu, co je mým koníčkem, málokdy ode mě někdo dostane něco, co jsem z 85% koupila a ani teď to nebylo jinak :D.

Dášence jsem poslala handmade tašku s printem Mini unicorn, Miffy brož vyrobenou z mé nové (hama beads) závislosti a oblíbený bonbon z Korea Martu ♥
(foto ukradeno z její FB stránky)

Touto taškou to vlastně všechno začalo. Tím myslím přípravy na stánek na cony. Po dlouhé době jsem nevyrobila žádnou Star Wars tašku či něco jiného :D. I když....jedny Minecraft naušnice jo....no (*stydí se* :D)
Na ně mi bylo btw. řečeno, že bych se měla začít víc orientovat v nerdy směru na muže, protože pro holky to není určené - jo řekl mi to chlap.

Ale tak stejně jsem se začala "orientovat" na roztomilé věci...poslední dva dny maluju a maluju.....
a začíná se mi to i líbit :)

Doufám, že se to bude líbit i lidem :3

8 komentářů:

  1. Ha! Teď ti můžu veřejně poděkovat i tady. Taška je fakticky úžasná, hrozně se mi líbí ten styl vybarvení. Nevím jestli to označit spíš za pastelky nebo voskovky, ale je to úžasně hravé a roztomilé. Navíc jednorožčák vypadá jako z tokidoki rodinky a to se mi hrozně líbí.
    O Miffyho se nakonec bitva nekonala a zůstává můj. Už jen vymyslet kam si ho připnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně jsem neskutečně ráda, že jsem se trefila do Tvého vkusu :). (Slibuji, že pokud bude příležitost někdy příště, tak pošlu něco s Hello Kitty :D).
      Ano, jsou to voskovky na textil :). Byla jsi můj pokusný králík pro tuto techniku. Bylo by fajn, kdybys pak napsala nějaký report z té pony party :) (vím, že na to asi není tvůj blog zaměřen, ale bylo by to fajn :))
      Tak ať Miffy drží!

      Vymazat
    2. Report z pony pyžamové párty nebude. Na fotkách by byli jen hlady nevzhlednýho žrádla jako pizza a chipsy, nafukovací drak a zebra a pár chlapů v tričkách s poníkem. Stejně jsme většinu času řešili cony a jiné akce na které se jede a které se chystají.

      Vymazat
  2. Ta taška pro Dášenku (ale i ty ostatní!) je neuvěřitelně rozkošná, jsi hrozně šikovné stvoření :)
    (Ale vytváříš příliš vysoké standardy pro tento typ dárků, sakriš! :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji *_* Bohužel na to všechno nemám času, kolik bych chtěla :(

      Vymazat
  3. Kawaii ! Ta taška a ty ostatní věci...Krása :3 Chci se zeptet, zda- li je Korea Mart spolehlivý ( protože bych nerada strávila celou noc na záchodě :D ) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je :). Vypadá to tam sice jako (pro mě dost hrozná) večerka, ale zatím jsem se tam z ničeho neotrávila. A ani můj Drahý. Já převážně chodím na pražené řasy, práškové wasabi, bonbony, zajímavé pití, sušenky, chobotnicové chipsy (ty jsou mou srdcovkou ♥). Drahý pak zkouší Udony apod. "rychlovky".

      Vymazat
  4. Ježíííš to je tak roztomilé, hlavně ty poslední tašky (Totoro, kočka nebo kočkobus nebo co to je i to třetí co vypadá jako nějaký pokémon). :D

    OdpovědětVymazat