pátek 29. srpna 2014

Stařecká Giveaway

Nejprve jsem si říkala, že počkám s nějakou tou giveaway až budu mít 66 odběratelů, protože č. 6 mám ráda a když jsou dvě vedle sebe tak je to ještě hezčí *_* (ehm...tři vedle sebe jsou naopak hodně zajímavé :D). Ale pak jsem usoudila, že vzhledem k blížícímu se konci prázdnin nebo dovolených, taky k mému dalšímu dvojitému číslu a vůbec nějaké prapodivně dobré náladě, uspořádám nějakou GA už teď.

Tématem této GA je: Stařecký podzim
Co můžete "vyhrát"?



3dcl hrneček s motivem na přání (ručně černou barvou nakreslený -> možno anime, fantasy, poníci, nápisy, obecně zvířátka, věnování, roztomilosti)
sladkost z Asie (tuším, že z Vietnamu? Přivezla to do ČR tamní občanka a podarovala. Chutná to zajímavě a vypadá ještě zajímavěji, nepřipomíná Vám to něco?)
vzorečky oblíbených čajů (ilustrační foto - zašlu čaje v sáčcích, sypané čaje, matchu a taky (u nás nesehnatelný) vzorek Dalfour čaje)
kandovaný zázvor (když se blíží ten podzim)

Nově možnost (díky Eskarine ♥) odesílat i na Slovensko!

A teď se dostáváme k tomu, jak tenhle podzimní balíček získat?
Pro šanci na výhru, musíte být odběratelem tohoto blogu a odpovědět na níže uvedené otázky.

1) (Už to tady sice bylo, ale....) Kdo nebo kým pro Vás jsem?
2) Jmenujte 6 věcí, do kterých jsem naprostý maniak.
3) Na kterém conu mě pravidelně nemají rádi?
4) Od kterého autora/ky sbírám knihy?
5) Co byste rádi na blogu četli?
6) Měla bych se uchýlit k odpovídání na TAGy? Proč?

+BONUS, pokud chcete, můžete odebírat i můj 2. blog: http://sariochutnava.blogspot.cz/

NEODPOVÍDEJTE do komentářů! Své odpovědi spolu s nickem a kontaktním emailem zasílejte na tuto adresu: https://docs.google.com/forms/d/1tUfIeW8V02o8ke-9aKnuh_J-mutRn48vwsbMMuDWJFk/viewform?usp=send_form

GA trvá do 16. září 2014 :)

7 komentářů:

  1. Ooo to vyzerá zaujímavo! A zrovna keď sa dá posielať aj na Slovensko odtiaľ zdrhám :D (Keď budeš posielať aj polárnemu kruhu, daj vedieť, neskutočne rada sa zúčastním :D) Držím palce šťastnému výhercovi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošlu až k polárnímu kruhu, ale bez hrnečku. Jelikož by mě váha finančně zabila. :)

      Vymazat
  2. OK
    1.Jsi pro mě naprostou novinkou, našla jsem tě díky FB.
    2.Balzámy na rty a rozjasńovače, knihy, čaje, dekorace, cestování, vůně,květiny a stomy...je toho trochu víc
    3.Nemám páru, co je to con, promiń.
    4.Teď jsem začala pročítat tvůj blog, takže nevím.Ale já sbírám A.Christie,K.Čapka a J.K.Rowlingovou.
    5.Třeba nějaké tajemné příběhy.
    6.Ne, TAGů je moc a už jsou z módy, ty nedělej.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,
      píšu o čajích, resp. už jsem něco zde napsala :)
      Např.: http://dummaby.blogspot.cz/2013/09/pan-casnacaj.html
      http://dummaby.blogspot.cz/2014/07/svatek-caje-2014-v-tesine.html
      http://dummaby.blogspot.cz/2014/01/top-5-tea-bags.html
      dummaby.blogspot.cz/2013/06/caj-z-lasky-na-prvni-pohled.html

      Jinak ohledně jídla a pití jsem se přemístila na můj druhý blog: http://sariochutnava.blogspot.cz - a tam se hodlám už převážně tomuto tématu věnovat :)

      Vymazat
  5. Ahoj teba a tvoj blog nepoznám no predsa len :) 1. zatiaľ bloggerka nepoznám ťa keďže som na tvoj blog akurát natrafila 2.Balzámy na pery a cestovanie,vône,kvietky, rozjasňovače, knihy,čaje a stromy a podobne...3.netuším čo je con fakt že nie...:/ 4.to neviem to sa mi dajako nepodarilo nájsť. 5.ja osobne mám rada DIY a recenzie tak to by mohlo byť no :) 6.myslím, že je to jedno. môžeš nemusíš ako len chceš :) e-mail: dianka.behunova@gmail.com fúúha dúfam, že to ako tak postačí :)

    OdpovědětVymazat