neděle 26. října 2014

Edgar Allan Poe - Nevermore

Ahoj, milé čtenářky (možná nějací čtenáři),
řekla bych, že jsem začla docela z vesela, a mám k tomu důvod. :D
Konečně jsem dokončila svou další lolita sukni.
Sukně byla ušita a nošena již na letošním Ostrakonu - někdy v červenci. Mluvila jsem o jejím vzhledu už někdy v únoru a dnes tj. 26. října je konečně hotová!

Nezaostřeně vypadá takto:

Zaostřené fotky můžete najít pod perexem:



 A ještě detail:

Jako vždy je to ruční malba s vlastnoručně vyrobenou šablonou.
Asi mi tento typ sukní - s kresbou na boku nejvíce vyhovuje. Obecně chci i do svých "printů" zahrnout více svého já. Tj. slečna Knihomol.
Možná stihnu dokončit do konce týdne i můj Raven doplněk. Pokud to stihnu, určitě mě s ním a v této sukni můžete potkat na Akiconu, který se koná již následující víkend v KC Zahrada v Praze.

Doufám, že se Vám můj výtvor líbí. Pokud byste cokoli změnili, napište mi to do komentářů. :)

S přáním pěkného následujícího týdne

Vaše Křehká Figurka ^^

9 komentářů:

  1. Wow, tak to je paráda. :-) Nezměnila bych teda vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera! Jsi hrozně šikovná, Figurko, takhle krásně to pomalovat! ^^ Těším se, až si ji prohlídnu (a poslintám) zblízka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stop slintání! I když to bude asi nejmenší zlo :D. (Snad mi ji někdo nepo(b)lije).

      Vymazat
    2. Aki není Manifest, ne? :D

      Vymazat
    3. Ne no....na Manifestu se nesouloží :D

      Vymazat
  3. Je nádherná! :) budu se na tebe na Aki těšit, já tam budu pobíhat zas v nějakém steampunku ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já tě tam s takovou budu zase vošahávat :D. Taky se moc těším, škoda jen, že letos nemáš/te ten budíček v podobě káva workshopu :(.

      Vymazat