čtvrtek 1. ledna 2015

Dodo house - fake?

Někdy v listopadu při jednom z mých ebay záchvatů jsem si objednala kawaii krém na ruce - 30 ml za 75 Kč. Vypadal jako z kolekce Etude House - Missing U,  kde jsou kelímky tvarované do různých ohrožených zvířátek.

Už dlouho jsem si chtěla pořídit nějaký aloe vera krém, nejdříve jsem uvažovala o nákupu mega krému v Marks&Spencer (ale recenze na jejich světových stránkách nebyly nic moc, a tak jsem nechtěla utrácet moc peněz), nebo zelený čaj krém, takže jsem si pořídila malého tuleně.


Bohužel tulínek nepřišel v krabičce Etude House ale v krabičce DoDo House. O Dodo jsem se trochu zajímala. Nejdříve jsem psala Ely, jestli je nezná a nic...pak jsem hledala pár review na googlu a ve všech anglických review bylo napsáno, že "DoDo House je korejská značka kosmetiky".

Upřímně, nepovažuji za značku něco, co má sice rozsáhlou škálu produktů, ale okopírovaných od jiných značek. (Fakt snad skoro všechno!)

A tak si ani nejsem jistá, jestli tohohle roztomilého tulínka používat.
Nejspíš ho prostě nějak vypatlám a pak jeho obal zneužiju pro nějakou homemade kosmetiku :D.

Byla bych ráda za nějaké informace o DoDo house nebo zkušenosti od Vás, čtenářů, o podobných "fake" omyl nákupech. :)

4 komentáře:

  1. No jak koukám na množství, tak si tím si dvakrát natřeš nohy a máš rozkošnou krabičku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nohy si s tím teda natírat nebudu :D. Nohy jsou velmi citlivé, jakékoliv plísně se z nich mohou projevit kdekoliv na těle. Mažu horní tlapky a převážně jen v zimě. Mažu a pořád neubývá -_-

      Vymazat
  2. Taky ho máme doma, ale ztěžovat si zrovna nemůžem. Je to prostě obyčejný a příjemně vonící krém na ruce. Nemáme žádné exémy nebo tak něco, takže nám problémy nedělá a není poznat že by byl nějak závadný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za zkušenost :) Zase jsem o trochu klidnější :)

      Vymazat