pátek 5. června 2015

TAG - Zpověď bloggerky

Jak já na ty TAGy nejsem, tak jsem si řekla, že když mě nominovala moje sending-book friend Gudrun, tak to vyplním :).

1.Kolik času trávíš denně psaním a upravováním článků?

- Ruku na srdce, vypadá to tady, že něco upravuju? Prostě píšu, co se mi honí hlavou. Většinou hodně článků sepíšu za den/dva a pak mi je blogger postupně zveřejňuje (jako tenhle :D).

2. Utrácíš nebo šetříš?

- Obojí. Utrácím, ale stejně si měsíčně něco odložím, na školu. (Resp. na zaplacení mého vysněného studia.)

3. Kdy je pro tebe nejjednodušší blogovat?

- Když je čas, tedy když prokrastinuju od zkoušek ..(jako teď, sakra ale 10.6. nebo v nejhorším 24.6, na mě pls lidi myslete :D)

4. Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?

- Nejlépe nějaká dobrota. Ale častěji piju Maté. :3

5. Jaký je tvůj nejhorší makeupový zlozvyk?

- Asi psát "mejkap" a nemejkapovat se. :D

6. Jakým citátem by se podle tebe měl řídit celý svět?

- (nejdřív mě napadlo....)
(....a pak :D)



7. Jak dlouho ti trvá než se vypravíš ven?

- Když se mi chce tak cca 10 minut (než si vezmu svačinku a pití a kapesníky :D). Když si projednou udělám mejkap, tak 15 minut (a taky si vezmu svačinku a pití a kapesníky :D). Když se mi nechce, tak i půl hodiny, protože 20 minut prokrastinuju nebo ležím na posteli a přemlouvám se.

8. Kdo je tvůj oblíbený blogger?

- No já ani nevím. Hodně mám ráda S vášní pro jídlo. Samozřejmě čtu věčně dobře nastylizovanou Vivi z Vintage blogu, ale neřekla bych, že ji mám nějak ráda. Baví mě Nedostal jsem se na UK a tenhle heterosexuální táta s citem pro módu His black dress. A nakonec tu mám jednu muslimku, která nosí lolitu a žije v Anglii ...a právě si vzala muže, s jehož rodinou se ta její zná dlouhá léta - My edible rainbows.
Aghhhh tak tedy ale fakt fakt fakt naposled, můj oblíbený pár z minulosti: Lost in 50's

Samozřejmě čtu více lidí, nejčastěji mé kamarády - geeky nebo lolity, knihomoly apod. Ale výše máte jen takový malý konstrukt toho, jak se neomezuju na jeden typ blogů/lidí a mám ráda různorodost.

9. Který blogger si zaslouží více čtenářů než má?

- Jednoznačně všichni ti originální, o sobě hovořící a nepokrytečtí. (Já trochu pokrytec jsem, zapomněla jsem přiznat, že sleduju  Vanilopku eh...jo, Křehká Figurka sleduje tuhle stránku.) A konkrétně pak ta, která mě nominovala (Gudrun, odkaz výše) a ta, kterou jsem teď čerstvě poznala: StandyB (o našem setkání se dozvíte více v průběhu týdne). A snad ještě blog od Porcelain Doll, i když chápu, že tahle móda asi moc lidí neoslovuje.

10. Na co se nejvíc těšíš v příštím roce?

- Na překvapení, která mi nachystá. Tak moc dopředu fakt neplánuju.

11. Jak dlouho ti trvá připravit příspěvek?

Záleží jaký to je a jak je dlouhý, tenhle odkládám už 2 dny. :D

12. Co máš právě na sobě?

- Když řeknu: "NIC", představíte si to? Vytahané pruhované triko po mamce a spodní prádlo, hell yeah!

13. Na co jsi ve svém životě pyšná?

- Že jsem se dokázala socializovat, překonala své fobie. Ale jinak mě toho ještě dost čeká, tak nechci moc hodnotit.

No a nakonec nominuju mnou zmíněnou StandyB. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat